arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۲ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

معرفی بسته‌های اینترنت و مکالمه پرتخفیف همراه اول ویژه دهه کرامت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معرفی بسته‌های اینترنت و مکالمه پرتخفیف همراه اول ویژه دهه کرامت

همراه اول با آغاز دهه کرامت، بسته‌های ویژه ترکیبی و اینترنت را برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود تدارک دیده است. 

به گزارش انتخاب به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، از امروز ۱۱ تا ۲۱ خردادماه مصادف با میلاد امام رضا(ع)، بسته های ویژه ترکیبی شامل مکالمه و اینترنت و همچنین بسته های ویژه اینترنت را برای تمامی مشترکان خود در نظر گرفته است. 

طراحی این بسته های ویژه با در نظر گرفتن عمده نیاز مشترکان دائمی و اعتباری صورت گرفته است که با درخواست متقاضیان به شکل تصادفی به آنها تخصیص می یابد.

برخی از بسته های در نظر گرفته شده شامل «اینترنت 1.5 گیگابایت 7 روزه با 700 مگابایت اینترنت هدیه»، «اینترنت 2.5 گیگابایت 7 روزه با 1.1 گیگابایت اینترنت هدیه»، «اینترنت 1 گیگابایت یک روزه با 500 مگابایت اینترنت هدیه»، «یک گیگابایت اینترنت و 60 دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» و... است که به صورت تصادفی به مشترکان اختصاص می یابد.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می توانند با شماره گیری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» نسبت به خریداری این بسته های با قیمت ویژه اقدام کنند و همچنین در صورت إتمام حجم یا زمان بسته ها، مشترکان می توانند در بازه زمانی اجرای این طرح، نسبت به انتخاب و خریداری در دفعات بعدی نیز اقدام کنند.

نظرات بینندگان