arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۰ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
امانی، عضو شورای شهر تهران در گفتگو با «انتخاب»:

تا زمانی که مشکل سامانه‌های شهرداری کامل برطرف نشود، نمی‌توان درباره به سرقت رفتن اطلاعات شهرداری و شهروندان اظهار نظر کرد

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت سامانه‌های شهرداری پس از حمله سایبری، بیان کرد که این سامانه‌ها کم کم در حال فعال شدن هستند و امروز هم سامانه شورا‌ها فعال شده است. او همچنین تاکید کرد که فعلا همه اطلاعات در محدود شورا موجود است و به همه چیز دسترسی داریم، ولی درباره شهرداری به صورت قطعی نمی‌توان گفت که اطلاعاتی از شهرداری یا شهروندان به سرقت رفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت سامانه‌های شهرداری پس از حمله سایبری، بیان کرد که این سامانه‌ها کم کم در حال فعال شدن هستند و امروز هم سامانه شوراها فعال شده است. او همچنین تاکید کرد که فعلا همه اطلاعات در محدود شورا موجود است و به همه چیز دسترسی داریم ولی درباره شهرداری به صورت قطعی نمی‌توان گفت که اطلاعاتی از شهرداری یا شهروندان به سرقت رفته است.

ناصر امانی در گفتگو با «انتخاب» درباره حل مشکل سامانه‌های شهرداری پس از حمله سایبری، گفت: «این سامانه‌ها کم کم دارد بالا می‌آید. از امروز هم سامانه شورا درست شد و به راحتی توانستیم نامه‌ها را ببینیم ارجاع دهیم و مکاتبه کنیم.»

این عضو شورای شهر تهران درباره گمانه‌زنی‌هایی که از اطلاعات به سرقت برده شده از شهروندان و شهرداری می‌شود، عنوان کرد: «هنوز چیزی ثابت نشده است. فعلا همه اطلاعات در محدود شورا موجود است و به همه چیز دسترسی داریم ولی درباره شهرداری به صورت قطعی نمی‌توان گفت که اطلاعاتی از شهرداری یا شهروندان به سرقت رفته است.»

امانی همچنین درباره وضعیت اطلاعات دوربین‌های شهری پس از این حمله سایبری، بیان کرد: «درباره دوربین‌ها را اطلاع ندارم ولی اطلاعات سامانه‌های شهرداری، به ویژه آن بخشی که با شهروندان در ارتباط است چون کم کم دارد بالا می‌آید و فعال می‌شود، به طور قطع نمی‌توان اظهار نظر کرد. باید منتظر باشیم تا همه فعال شوند و بعد به طور دقیق اظهار نظر کنیم.»

نظرات بینندگان