arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۱ - ۰۸ تير ۱۴۰۱

کرونا در خوزستان بی‌صدا در حال خیز برداشتن است / رئیس مرکز بهداشت: احتمالا دو الی سه هفته دیگر آمار فوتی‌ها صعودی می‌شود

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته بیماران مبتلا به کرونا در استان با ۹ نفر افزایش نسبت به روز گذشته، ۳۳ مورد اعلام شد. رییس مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: معمولا دو الی سه هفته پس از افزایش آمار، موارد فوت ناشی از کرونا نیز بالا می‌رود که در صورت ادامه همین روند شاهد صعودی شدن آمار فوت خواهیم شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته بیماران مبتلا به کرونا در استان با ۹ نفر افزایش نسبت به روز گذشته، ۳۳ مورد اعلام شد.

سید محمد علوی رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان اظهار کرد: متاسفانه اخیرا فاصله گذاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کاهش یافته و باتوجه به آمار می‌توان گفت که هشدار خیز مجدد کرونا در حال به صدا درآمدن است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته بیماران مبتلا به کرونا در استان با ۹ نفر افزایش نسبت به روز گذشته، ۳۳ مورد اعلام شد.

رییس مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: معمولا دو الی سه هفته پس از افزایش آمار، موارد فوت ناشی از کرونا نیز بالا می‌رود که در صورت ادامه همین روند شاهد صعودی شدن آمار فوت خواهیم شد.

وی ادامه داد: حقیقت این است که کرونا تمام نشده و مردم باید عادی انگاری را کنار گذاشته و استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

سید محمد علوی تصریح کرد: در ایام تابستان به دلیل قرار گرفتن افراد در محیط سربسته و دارای کولر آمار افزایش می‌یابد و یک نفر ناقل بیماری در آن محیط میتواند موجب شیوع ویروس بین سایرین شود.

وی با اشاره به شیوع بیماری التور، بیان کرد: تاکنون موردی از این بیماری در خوزستان نداشتیم اما باید مرزهای غربی تحت کنترل باشند و زائران عتبات عالیات در بهداشت فردی و استفاده از مواد غذایی دقت بیشتر و جدی داشته باشند.

نظرات بینندگان