arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۳ - ۱۲ تير ۱۴۰۱

انتقاد عضو شورای شهر تهران: یک ماه از حمله سایبری گذشته، اما برخی از سامانه‌های شهرداری همچنان از دسترس خارج است

با توجه به عدم فعالیت سامانه دورکاری پرسنل نوعی بلاتکلیفی و اختلال در خصوص نحوه اعمال دستورالعمل دورکاری بانوان باردار و یا دارای فرزند کمتر از 6 سال رخ داده که مجموعه این اتفاقات زیبنده شهرداری تهران نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: عضو شورای شهر تهران گفت: همچنان برخی از سامانه‌های شهرداری تهران از دسترس خارج است.

زهرا شمس احسان در جریان برگزاری هفتادو‌پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری اظهار کرد: بیش از یک ماه از حمله سایبری به زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات مدیریت شهری که با هدف ایجاد مشکل و نارضایتی در بین شهروندان صورت گرفت، می‌گذرد و در این مدت همکاران پرتلاش ما در سازمان فاوا نهایت همت خود را به کار گرفتند و بخش قابل توجهی از سرویس‌های خدمات‌رسان شهرداری تهران فعال شد.

وی ادامه داد:، اما با گذشت زمان قابل توجه، سامانه‌هایی نظیر تحلیل اطلاعات، کمیسیون‌های شهری از جمله کمیسیون ماده ۵ و پرتال معاونت‌ها همچنان در دسترس نیست.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران افزود: با توجه به عدم فعالیت سامانه دورکاری پرسنل نوعی بلاتکلیفی و اختلال در خصوص نحوه اعمال دستورالعمل دورکاری بانوان باردار و یا دارای فرزند کمتر از ۶ سال رخ داده که مجموعه این اتفاقات زیبنده شهرداری تهران نیست.

شمس احسان تصریح کرد: از شهردار تهران تقاضا دارم هرچه سریع‌تر دستورات لازم جهت فعال‌سازی کلیه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات شهرداری تهران را صادر کنند.

وی با بیان اینکه این روز‌ها مکررا از جانب پرسنل شهرداری تهران پیگیری و به حق مطالبه می‌شود، عدم بارگذاری احکام و فیش‌های حقوقی علی‌رغم گذشت بیش از ۱۰۰ روز از سال جاری است، گفت: هرچند مشکلاتی در زمینه تعیین میزان افزایش حقوق پرسنل رسمی و قراردادی وجود دارد، لیکن مطابق با دستور شهردار تهران که پیش از این نیز چندبار رسانه‌ای شده است، انتظار می‌رود در اسرع وقت مطابق با مر قانون نسبت به اعمال ضرایب و محاسبه فیش حقوقی و احکام جدید اقدام شده و کارکنان از بلاتکلیفی خارج شوند هر چند در این خصوص مطلع هستم که شهردار تهران و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی در حال پیگیری این موضوع هستند.

نظرات بینندگان