arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۳ - ۲۶ تير ۱۴۰۱

مسکو: «عملیات ویژه» در اوکراین مطابق با اصول منشور سازمان ملل است / کی‌یف در صورت حمله به کریمه بلافاصله با آخرالزمان مواجه خواهد شد

دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه اعلام کرد، مسکو نمی‌تواند تهدیدات ناتو را نادیده بگیرد. معاون رئیس شورای امنیت روسیه تاکید کرد: ما نمی‌توانیم به این امر بی‌تفاوت باشیم. اگر از خود دفاع نکنیم، وجود نخواهیم داشت. تاریخ قرن بیستم این را ثابت می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه اعلام کرد، مسکو نمی‌تواند تهدیدات ناتو را نادیده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تاس، مدودف یکشنبه با انتقاد از سیاست ناتو گفت: برغم وعده‌های مختلف ناتو در۳۰ سال گذشته، این ائتلاف کشورهای بیشتری را جذب کرده و به مرزهای روسیه نزدیکتر شده‌ است. هدف کشورهای عضو ناتو تغییر نکرده و سلاح‌های پیشرفته آن‌ها همچنان روسیه را هدف قرار می‌دهند. روسیه همچنان هدف زرادخانه‌های هسته‌ای آن‌ها است.

معاون رئیس شورای امنیت روسیه تاکید کرد: ما نمی‌توانیم به این امر بی‌تفاوت باشیم. اگر از خود دفاع نکنیم، وجود نخواهیم داشت. تاریخ قرن بیستم این را ثابت می‌کند.

وی در خصوص جنگ در اوکراین گفت: روسیه حق دفاع از خود را دارد، از این رو عملیات ویژه آن در اوکراین مطابق با اصول منشور سازمان ملل است.

مدودف ادامه داد: این یک اقدام پیشگیرانه برای از بین بردن یک تهدید نظامی است. متاسفانه برای ما این تهدید نظامی، از بخش سابق کشور ما سرچشمه گرفته که امری غم انگیز و ناراحت کننده است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود ضمن هشدار به مقامات اوکراین گفت: رهبری اوکراین در صورت حمله به کریمه بلافاصله با آخرالزمان مواجه خواهند شد.

نظرات بینندگان