arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۸ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱

حاکم دبی: تجارت خارجی غیر نفتی‌مان برای نخستین بار طی ۶ ماه از مرز ۲۷۲ میلیارد دلار گذشت

«محمد بن راشد»، حاکم دبی تاکید کرد تجارت غیر نفتی امارات در شش ماهه نخست سال جاری میلادی رشد قابل توجهی داشته و از مرز یک تریلیون دینار گذر کرده و نسبت به سال گذشته رشد ۱۷ درصدی را تجربه کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفقنا: «محمد بن راشد»، حاکم دبی تاکید کرد تجارت غیر نفتی امارات در شش ماهه نخست سال جاری میلادی رشد قابل توجهی داشته و از مرز یک تریلیون دینار گذر کرده و نسبت به سال گذشته رشد 17 درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش آرتی عربی، حاکم دبی اظهار داشت: برای نخستین بار در تاریخ امارات، تجارت خارجی غیر نفتی‌مان طی فقط شش ماه از مرز یک تریلیون دینار (272 میلیارد دلار) گذشته و به رقم یک تریلیون و 58 میلیارد دینار رسیده و در مقایسه با شش ماه نخست سال گذشته 17 درصد رشد داشته است تا امارات ثابت کند پس از اپیدمی دشوار کرونا، جهان شاهد بازگشت روند بهبود در تجارت بین الملل است.

وی گفت: رشد اقتصادی ما تصاعدی، بستر تجارت نزد ما بهتر، زیرساخت‌هایمان منحصر به فرد و رویکرد اقتصادی‌مان ثابت، عادلانه و به دنبال تجارت با همه کشورهاست، ما به همه مژده می‌دهیم که آینده زیباتر است و هدف از رشد اقتصادی‌مان به اذن خداوند تامین بهترین زندگی برای ملت‌مان است.

(هر دلار=3.67 درهم امارات)

نظرات بینندگان