arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۱

قطع حقوق برخی کارمندان انتقالی وزارت صنعت طی سه ماه اخیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از کارمندان انتقالی وزارت صنایع سابق به سازمان توسعه تجارت از قطع حقوق برخی کارمندان طی سه ماه اخیر خبر داد و گفت: پس از ادغام وزارتخانه‌های صنایع و بازرگانی، به سازمان توسعه تجارت منتقل شدیم ولی در حال حاضر مشخص نیست بودجه حقوق ما کجا صرف می‌شود.

یکی از کارمندان منتقل شده از وزارت صنایع سابق به سازمان توسعه تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: 37 نفر در امور بین‌الملل وزارت صنایع سابق مشغول به کار بودیم که پس از ادغام وزارتخانه‌های صنایع و بازرگانی، به ما اعلام کردند که باید به سازمان توسعه تجارت منتقل شویم.

وی ادامه داد: حدود 4 نفر از کارمندان این بخش در وزارت صنعت باقی ماندند و بقیه افراد به سازمان توسعه تجارت منتقل شدند و در حال حاضر حدود 20 نفر از اعضای امور بین‌الملل وزارت صنایع سابق در این سازمان مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه حدود 7 نفر از کارکنان قراردادی و بقیه رسمی هستند، تصریح کرد: در بین کارمندان منتقل شده افرادی با سابقه کار 29 ساله نیز وجود دارند و اغلب این افراد دارای تخصص‌های قابل توجهی در زبان‌های خارجی و امور کامپیوتری هستند.

این کارمند انتقالی افزود: وزارت صنعت حقوق کارمندان منتقل شده به سازمان توسعه تجارت را تا فروردین امسال پرداخت کرد اما پس از آن به ما گفتند که بودجه شما به سازمان توسعه تجارت پرداخت شده و باید از این سازمان حقوقتان را دریافت کنید.

وی ادامه داد: در مقابل، مسئولان سازمان توسعه تجارت نیز به ما می‌گویند که بودجه‌ای در اختیارشان نیست و بودجه مربوط به حقوق و مزایای ما به وزارت صنعت پرداخت شده که این مسئله نیز در نامه صافدل رئیس سازمان توسعه تجارت به وزیر صنعت عنوان شده است.

وی با بیان اینکه قائم مقام وزیر صنعت در امور توسعه منابع انسانی بر حضور ما در سازمان توسعه تجارت تأکید دارد، گفت: این در حالی استکه مشخص نیست بودجه 500 میلیون تومانی حقوق ما صرف چه اموری شده است.

این کارمند ادامه داد: برای حل مشکلمان به وزیر صنعت نامه زدیم ولی این نامه به دست وزیر نرسید.
نظرات بینندگان