arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۴ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۱

کدام شرکت اینترنت نامحدود خانگی دارد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کدام شرکت اینترنت نامحدود خانگی دارد؟

استفاده از اینترنت حجمی چالشی بزرگ برای کاربران پرمصرف اینترنت محسوب می‌شود؛ به‌طوری‌که خرید حجم اضافه هزینه بالایی برای مشترکان به همراه خواهد داشت. متأسفانه در ایران تعداد شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت نامحدود خانگی، معدود است. معمولاً شرکت‌ها یا سرویس نامحدود ارائه نمی‌دهند یا سرویس‌ها را به‌صورت مصرف منصفانه به فروش می‌رسانند که پس از تمام شدن حجم مشخص شده، سرعت اینترنت با افت چشمگیری مواجه می‌شود. در واقع اینترنت با حجم مصرف منصفانه را نمی‌توان به‌عنوان اینترنت نامحدود واقعی معرفی کرد.

با‌این‌حال اگر شما هم به‌عنوان کاربر پرمصرف اینترنت به دنبال سرویس نامحدود خانگی هستید، نگران نباشید؛ زیرا ما در این مطلب می‌گوییم که کدام شرکت اینترنت نامحدود خانگی دارد. همچنین با بررسی ویژگی‌ها و مزایای آن، شما را برای خرید بهترین اینترنت نامحدود خانگی در ایران راهنمایی می‌کنیم.

ماهان نت، بهترین ارائه‌دهنده سرویس اینترنت نامحدود در ایران

دقیق‌ترین پاسخ به سؤال «کدام شرکت اینترنت نامحدود خانگی دارد؟» ماهان نت است. ماهان نت به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های اینترنتی کشور، امکان استفاده از سرویس‌های مختلفی مانند: اینترنت پوینت تو پوینت، انواع سرویس‌های وای‌مکس و اینترنت خانگی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. حال با بررسی چالش‌های پیشروی کاربران در استفاده از سرویس‌های محدود حجمی، انواع اینترنت‌های نامحدود را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرده است. ماهان نت همه این خدمات به‌روز را باهدف جلب رضایت مشتری و احترام به نیاز‌های آن‌ها فراهم می‌کند.

در ادامه انواع سرویس‌های اینترنت نامحدود ماهان نت و ویژگی‌های آن‌ها را معرفی می‌کنیم تا با دید بازتری برای خرید سرویس نامحدود خانگی اقدام کنید.

کدام شرکت اینترنت نامحدود خانگی دارد؟

آشنایی انواع سرویس‌های اینترنت نامحدود ماهان نت

اینترنت نامحدود خانگی را می‌توان به‌عنوان پرطرف‌دارترین سرویس نامحدود ماهان نت معرفی کرد. این سرویس‌ها مخصوص کاربران خانگی هستند و بر روی دو اینترنتADSLl و TD-LTE اعمال می‌شوند. به‌طورمعمول اینترنت‌های tdlte از سرعت بالا‌تری نسبت به سرویس‌های adsl برخوردار هستند؛ بنابراین اگر به دنبال اینترنت نامحدود پرسرعت هستید، پیشنهاد ما استفاده از اینترنت نامحدود td lte ماهان نت است. سرویس نامحدود tdlte به‌راحتی نیاز همه اعضای خانواده به اینترنت را برطرف می‌سازد.

البته اینترنت نامحدود خانگی فقط سرویس غیر حجمی ماهان نت نیست؛ ماهان نت به‌خوبی چالش‌های پیشروی سازمان‌ها برای استفاده از اینترنت را بررسی و سرویس نامحدود شرکتی را نیز برای استفاده کسب‌وکارها راه‌اندازی کرده است. در صورت تقاضای صاحبان کسب‌وکارها اینترنت نامحدود شرکتی امکان باندل شدن نیز دارد؛ به این معنی که با ترکیب مودم با سرویس‌های مختلف می‌توان سرعت و سطح کیفیت اینترنت شرکتی را افزایش داد.

ویژگی‌های برتر اینترنت نامحدود ماهان نت نسبت به سایر سرویس‌ها

شاید این نکته در ذهن شما به وجود آمده باشد که چرا از همان ابتدا در پاسخ به سؤال «کدام شرکت اینترنت نامحدود خانگی دارد؟» ماهان نت را معرفی کردیم. بررسی ویژگی‌ها و مزایای خاص سرویس نامحدود خانگی ماهان نت این چالش ذهنی شما را برطرف می‌کند.

سرعت دانلود تضمین شده؛ مهم‌ترین مزیت اینترنت نامحدود خانگی ماهان نت

یکی از مهم‌ترین دلایل حذف و جمع‌آوری بسیاری از سرویس‌های نامحدود شرکت‌های اینترنتی در ایران، نداشتن ثبات در سرعت دانلود محسوب می‌شود. شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس نامحدود در ایران برای جبران هزینه‌های خود در قبال فروش اینترنت نامحدود، یک باند را بین تعداد بالایی از مشتریان به اشتراک می‌گذاشتند. همین موضوع افت شدید سرعت اینترنت کاربران را به همراه داشت. نارضایتی کاربران و صرف‌نظر آن‌ها از خرید اینترنت نامحدود، باعث شد که این سرویس‌ها به‌طورکامل از محصولات شرکت‌ها حذف شوند.

دراین‌بین شرکت ماهان نت برای احترام گذاشتن به حسن انتخاب مشتریان خود، سرویس‌های نامحدود را با سرعت دانلود تضمین شده به فروش می‌رساند؛ یعنی اگر پس از خرید اینترنت نامحدود خانگی ماهان نت با مشکل سرعت مواجه شدید، هزینه سرویس به شما عودت داده می‌شود. به‌عنوان‌مثال، اگر ماهان نت سرویس نامحدود tdlte خود را با سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه به شما فروخت و پس از نصب، سرعت از این حد پایین‌تر بود؛ سرویس را جمع‌آوری کرده و هزینه سرویس را به‌طور‌کامل به شما پس می‌دهند.

کدام شرکت اینترنت نامحدود خانگی دارد؟

سرعت آپلود بالا؛ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های  سرویس نامحدود خانگی ماهان نت

در دو دهه اول ورود اینترنت به ایران، نیاز کاربران به دانلود فایل‌ها و اطلاعات مختلف محدود می‌شد؛ با گذشت زمان و رشد تکنولوژی، نیاز کاربران به اینترنت تغییر کرد. حالا بسیاری از کاربران برای برپایی جلسات آنلاین، تماس تصویری، بازی و تولید محتوا به سرعت آپلود بالا احتیاج دارند؛ باتوجه‌به این توضیحات، سرعت آپلود را می‌توان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها هنگام خرید اینترنت معرفی کرد.

سرعت آپلود سرویس نامحدود ماهان نت، مانند سرعت دانلود این سرویس تضمین شده است. یعنی اگر سرعت از محدوده مشخص شده توسط ماهان نت پایین‌تر باشد، کاربران می‌توانند هزینه پرداخت شده بابت سرویس نامحدود را از شرکت پس بگیرند. توجه داشته باشید که همه این خدمات هزینه بیشتری نسبت به اینترنت‌های حجمی دارند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر جزو کاربران پرمصرف هستید از اینترنت نامحدود خانگی استفاده کنید. برای افرادی که فعالیت زیادی در فضای اینترنت ندارند، اینترنت adsl مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

امکان استفاده از پهنای باند اختصاصی در سرویس نامحدود ماهان نت وجود دارد

پهنای باند ارائه شده در سرویس‌های نامحدود به‌صورت اشتراکی است؛ یعنی یک پهنای باند بین چند کاربر تقسیم می‌شود تا آن‌ها بتوانند به‌صورت هم‌زمان از آن سرویس استفاده کنند. البته این فرایند در سرویس‌های ماهان نت به‌گونه‌ای است که سرعت اینترنت از حد مجاز مشخص شده توسط شرکت پایین‌تر نیاید؛ با‌این‌حال، اگر کاربری تمایل داشته باشد که از پهنای باند اختصاصی استفاده کند، ماهان نت با درنظرگرفتن موقعیت مکانی، این شرایط را برای مشتری فراهم می‌کند. با استفاده از این روش کاربر می‌تواند از اینترنت اختصاصی خود بهره‌مند شود.

ارائه خدمات پهنای باند اختصاصی روی اینترنت‌های پوینت تو پوینت و وای‌فای امکان‌پذیر است؛ مشترکینی که از سرویس TD-LTE استفاده می‌کنند، امکان استفاده از پهنای باند اختصاصی را نخواهند داشت.

چه کاربرانی می‌توانند از سرویس اینترنت نامحدود خانگی ماهان نت استفاده کنند؟

ماهان نت برای ارائه بهترین خدمات اینترنت نامحدود به هم‌وطنان عزیز، سطح گسترده‌ای از کشور را تحت پوشش سرویس‌های خود قرار داده است. هر کاربری که در محدوده سرویس‌های ماهان نت قرار گرفته باشد، امکان استفاده از اینترنت محدود و نامحدود ماهان نت را خواهد داشت. حتماً پیش از خرید سرویس‌های نامحدود ماهان نت وارد سایت ماهان نت شوید و موقعیت مکانی مدنظرتان را بررسی کنید.

چگونه اینترنت نامحدود واقعی ماهان نت را بخریم؟

حالا که متوجه شدید کدام شرکت اینترنت نامحدود دارد، وقت خرید بهترین اینترنت نامحدود ایران از ماهان نت است. علاقه‌مندان به استفاده از اینترنت نامحدود واقعی می‌توانند از دو روش برای خرید سرویس مورد نظرشان اقدام کنند. روش اول تماس با شماره‌تلفن ۱۵۱۴ و روش دوم ورود به سایت ماهان نت به نشانی اینترنتی mahannet.ir است. در هر دو صورت کارشناسان ماهان نت موقعیت مکانی شما را بررسی و در صورت پوشش‌دهی مناسب، شما را به مراحل بعدی رزرو و خرید سرویس راهنمایی می‌کنند.

نظرات بینندگان