arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۱ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۱

اختلال در شبکه‌های ارتباطی و اینترنت برخی از مناطق شمال کشور / مدیرکل ارتباطات مازندران: مسیر فیبر نوری قطع شده بود

اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در پی اختلال شبکه‌های ارتباطی منطقه غرب استان، گفت: مسیر فیبر نوری در محدوده پل دزدک شهرستان نوشهر به سمت غرب مازندران قطع و به دنبال آن تمامی شبکه‌های ارتباطی ثابت، همراه و اینترنت در شهرستان‌های نوشهر، چالوس، تنکابن، عباس آباد و رامسر دچار اختلال شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران درباره اختلال در شبکه‌های ارتباطی غرب استان توضیحاتی داد.

به گزارش «انتخاب»؛ اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در پی اختلال شبکه‌های ارتباطی منطقه غرب استان، گفت: مسیر فیبر نوری در محدوده پل دزدک شهرستان نوشهر به سمت غرب مازندران قطع و به دنبال آن تمامی شبکه‌های ارتباطی ثابت، همراه و اینترنت در شهرستان‌های نوشهر، چالوس، تنکابن، عباس آباد و رامسر دچار اختلال شد.

به نوشته باشگاه خبرنگاران، او افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع جلسه‌ای ویدئو کنفرانسی با حضور مدیران مخابرات منطقه مازندران، زیرساخت استان و ایرانسل منطقه شمال برگزار و راهکار‌های لازم جهت رفع اختلال اتخاذ گردید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: پس از مدت دو ساعت با تلاش تیم‌های فنی و تخصصی شبکه مخابرات استان و هماهنگی با نهاد‌های انتظامی، ارتباطات همراه این منطقه برقرار شد و تلاش برای بازگرداندن ارتباطات ثابت به مدار شبکه ارتباطی کشور ادامه دارد.

نظرات بینندگان