arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۰ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۱

وضعیت آب و هوا، امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ / وزش باد و خیزش گردوخاک در نوار غربی کشور/ بارش پراکنده در برخی استان‌ها

کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد و خیزش گردوخاک در منطقه زابل، نوار غربی کشور طی دو روز آینده خبر داد و گفت: در استان‌های گیلان، مازندران و خراسان شمالی برای دو روز آینده بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد و خیزش گردوخاک در منطقه زابل، نوار غربی کشور طی دو روز آینده خبر داد و گفت: در استان‌های گیلان، مازندران و خراسان شمالی برای دو روز آینده بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

امین حسین نقشینه، در مورد وضعیت آب‌وهوای کشور، اظهار کرد: طی پنج روز آینده برای شمال‌شرق هرمزگان و ارتفاعات کرمان رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و گاهی خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در ارتفاعات گیلان، مازندران و ارتفاعات خراسان شمالی برای دو روز آینده بارش پراکنده رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر روز سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته نقشینه، امروز و فردا در منطقه زابل و نوار غربی کشور در برخی نقاط از استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه وزش باد شدید و خیزش گردوخاک را خواهیم داشت.

وی گفت: آسمان تهران طی سه روز آینده صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود که بیشینه دمای تهران امروز و فردا ۳۲ درجه و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳۳ درجه خواهد شد و کمینه دما نیز به ۱۹ درجه می‌رسد.

نظرات بینندگان