arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۶ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۱

سازمان تبلیغات اسلامی: دشمنان به شکل فوق العاده در حال انتشار اخبار مرتبط با اغتشاشات هستند

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مسئله جهاد تبیین یکی از موارد مهم در این عرصه است چون یکی از مشکلاتی که قابل مشاهده است مورد سواستفاده قرار گرفتن نوجوانان و انحراف افکار آنان توسط دشمنان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بازسازی انقلابی ساختار فرهنگ و رسانه کشور اولین دستور رهبری به دولت سیزدهم است و روندهایی که در حوزه فرهنگ است باید بازنگری شود.
 
 حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران در استان کردستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی نهال بالنده ای است که در کشاکش حوادث رشد کرده است و هر چه این حوادث به وجود می‌آید تجربه زیستی انقلاب بیشتر شده و توانمندی برای مقابله با هجوم دشمنان بیشتر می‌شود البته این به آن معنا نیست که از ضعف‌ها چشم پوشی کنیم.
 
وی افزود: وقتی دشمن بیش از ۶۰ تا آمبولانس ۲ میلیاردی را تخریب می‌کند و افراد بی گناه را می‌کشد برای همگان مشخص است که دشمن وارد جریان دشمنی شده و کار خباثت آلود می‌کند.
 
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: روندهایی که در حوزه فرهنگ است باید بازنگری شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین حریزاوی خاطرنشان کرد: بازسازی انقلابی ساختار فرهنگ و رسانه کشور اولین دستور رهبری به دولت سیزدهم است.
 
وی افزود: با اصلاح این روند موازی کاری‌ها و بی مسئولیتی ها و مشکلاتی که در برخی حوزه‌ها همچون گشت ارشاد به شکل مناسب حل می‌شود اما باید توجه کنیم که ما در میانه نزاع نمی‌توانیم تعطیلی دستگاه‌ها را بپذیریم.
 
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مسئله جهاد تبیین یکی از موارد مهم در این عرصه است چون یکی از مشکلاتی که قابل مشاهده است مورد سواستفاده قرار گرفتن نوجوانان و انحراف افکار آنان توسط دشمنان است.
 
حجت الاسلام والمسلمین حریزاوی افزود: دشمنان به شکل فوق العاده در حال انتشار اخبار مرتبط با اغتشاشات هستند و حجم طوفان‌های توییتری بیش از حد استاندارد است.
 
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در یک سال گذشته بیش از ۱۰۰ بار مبحث جهاد تبیین را در دیدار با اقشار مختلف مردم مورد تأکید قرار دادند.
 
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند که ذهن مخاطبان را به سوی اهداف خود سوق دهد لذا در این مسیر اصحاب رسانه با تلاش در عرصه جهاد تبیین می‌توانند به روشنگری در جامعه و هدایت افکار عمومی به سوی واقعیت‌ها حرکت کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین حریزاوی تصریح کرد: در جنگ روایت‌ها باید تلاش کنیم که روایت را کامل انجام دهیم.
 
وی افزود: تأکید بر روایت استواری انقلاب اسلامی از دیگر مواردی است که باید مدنظر باشد.
 
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: روایت فرایندها و تحلیل حرکت پدیده‌ها باید مدنظر باشد تا اثرگذاری آن بیشتر شود و این از جمله موفق ترین رویکردهاست لذا از اصحاب رسانه توقع داریم که توان روایت گری خویش را به سوی روایت گری کلان برسانند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حریزاوی افزود: حوادث داخل کشور را باید از نگاه بالا بنگریم و تحرکات دشمنان قسم خورده نظام را مدنظر داشته باشیم.
 
وی تصریح کرد: باید بازنگری‌ها در شرایط آرام انجام شود و الان همه ما ناراحت هستیم که شاهد از دست دادن هموطنان هستیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین حریزاوی افزود: وزیر ارشاد وعده دادند که بازنگری‌هایی در حوزه فرهنگ انجام شود.
 
وی اظهار داشت: بازسازی ساختار فرهنگ و رسانه از جمله تأکیدات رهبر معظم انقلاب است و مورد وفاق همه فعالان فرهنگی از همه جناح هاست.
 
حجت الاسلام والمسلمین حریزاوی با اشاره به حادثه فوت مرحومه مهسا امینی افزود: در این خصوص دستگاه انتظامی صادقانه به مردم اطلاع رسانی کند تا مردم خیالشان راحت شود.
 
وی افزود: کردستان استان باعفت کشور ماست و مطابق پیمایش‌های ملی، زنان کردستانی نماد وفاداری به میهن، عفت و پاکدامنی هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین حریزاوی تصریح کرد: ایثار و فداکاری بانوان پاکدامنی همچون شهیده «فاطمه اسدی» و مرحومه «شلیر رسولی» که برای حفظ پاکدامنی خود جانشان را از دست دادند، باید به همگان معرفی شود.
نظرات بینندگان