arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۲ - ۰۱ مهر ۱۴۰۱

سرپرست معاونت استانداری لرستان: تمام اقدامات لازم توسط بسیج مردمی برای مقابله با دشمنان انجام می‌شود / مواضع رئیس‌جمهور در سازمان ملل نشان از روشن بودن آینده ایران خواهد بود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر یک جریان سازمان یافته از سوی دشمن بود، گفت: صف اغتشاشگران از مردم جدا بوده و تمام اقدامات لازم توسط بسیج مردمی برای مقابله با فتنه‌گران و دشمنان انجام می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر یک جریان سازمان یافته از سوی دشمن بود، گفت: صف اغتشاشگران از مردم جدا بوده و تمام اقدامات لازم توسط بسیج مردمی برای مقابله با فتنه‌گران و دشمنان انجام می‌شود.

مجید منعمی امروز، یکم مهرماه، در حاشیه راهپیمایی مردم خرم‌آباد در محکومیت هنجارشکنی اخیر در جمع خبرنگاران بیان کرد: این رویداد نخستین اتفاق در تاریخ جمهوری اسلامی نیست و بارها از سوی معاندان نظام در برهه‌های مختلف صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه اعتراضات از خارج هدایت می‌شود، ادامه داد: حمایت هنرمندان و ورزشکاران و افراد مشهور در کشور به صورت سازمان یافته است و هدف آنان هم ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به کوری چشم دشمنان این اتفاق نخواهد افتاد.

منعمی ادامه داد: سابقه جنگ هشت ساله با دست خالی نشان می‌دهد در این زمان دشمن نمی‌تواند به اهداف خود برسد، در این چند روز اخیر اقدامات خوبی انجام شده و امروز هم نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج مردمی با شرکت در راهپیمایی هماهنگی و اقتدار خود را بار دیگر نشان دادند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: حاکمیت پشتیبانی می‌کند اما تمام اقدامات لازم توسط بسیج مردمی برای مقابله با فتنه گران و دشمنان انجام می‌شود و مردم به خوبی می‌دانند انقلاب اسلامی دوران سخت تری را گذرانده و اکنون استوارتر از همیشه است.

وی ادامه داد: نظام اسلامی با قدرت اقدامات خود را پیش خواهد برد و اتفاقات خوبی در دولت در حال رخ دادن می‌باشد، مراودات خارجی در حال پیشرفت بوده و مواضع رئیس‌جمهور در سازمان ملل نشان از روشن بودن آینده ایران خواهد بود.

منعمی افزود: صف اغتشاشگران از مردم جدا است و با هماهنگی و ایستادگی در مقابل معاندان حامی نظام و انقلاب خواهیم بود.

نظرات بینندگان