arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۰ - ۰۶ مهر ۱۴۰۱

معاون استاندار مرکزی: مردم در چنین شرایطی تشنه اخبار و اطلاع‌رسانی هستند / رسانه‌ها اجازه ندهند دشمنان با سیاه‌نمایی، از کاه کوه بسازند / دشمن نقشه کشیده تا یک اتفاق کوچک را به دروغ مهم و بزرگ جلوه دهد

بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: خاموش بودن هیچ رسانه‌ای در اهانت به باورهای دینی و انقلابی را نمی‌پذیریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: خاموش بودن هیچ رسانه‌ای در اهانت به باورهای دینی و انقلابی را نمی‌پذیریم.

بهنام نظری صبح امروز در نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار کرد: در حوادث اخیر به باورهای دینی و آرمان‌های نظام توهین شد، اینکه رسانه ای در محکوم کردن این اتفاقات سکوت اختیار کند، قابل پذیرش نیست.

وی تصریح کرد: پیوست امنیتی در حوزه اطلاع رسانی در چنین رویدادهایی امری ضروری است و باید با هم افزایی اجازه نداد رسانه های معاند با دروغ پراکنی به دشمنی خود شدت ببخشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه باید در مقابل هجمه رسانه ای دشمن با برنامه مقابله کرد، ادامه داد: در بزنگاه ها سکوت خبری و سکوت رسانه ای به انقلاب و نظام ضربه می‌زند، مردم در چنین شرایطی تشنه اخبار و اطلاع‌رسانی هستند، باید رسانه‌ها فارغ از نگاه‌های حزبی و سیاسی برای حفظ امنیت کشور وارد عمل شده و اجازه ندهند دشمنان با سیاه‌نمایی از کاه کوه بسازند.

نظری خاطرنشان کرد: لازم است دستگاه های ذی ربط با پیوست اطلاع رسانی وارد میدان شده و اخبار دقیق را با سرعت و دقت به مردم منتقل کنند.

وی اظهار کرد: مسایل اخیر و نحوه پوشش اخبار مربوط به آن نشان داد پشت پرده امپراتوری رسانه‌ای برنامه‌ای جز سیاه نمایی و اغفال جوانان و نوجوانان ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دلایلی که دشمن نقشه کشیده تا یک اتفاق کوچک را به دروغ مهم و بزرگ جلوه دهد، کمرنگ کردن مراسم باشکوه راهپیمایی اربعین و حضور مقتدرانه رئیس جمهور و اظهارات وی در خصوص جنایات آمریکا است.

نظرات بینندگان