arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۱ - ۰۶ مهر ۱۴۰۱

نماینده مجلس: سابقه ۱۷ بار مراجعه مهسا امینی به متخصص مغز و اعصاب در دفترچه تامین اجتماعی و سامانه الکترونیکی سلامت او درج شده

فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای گفت: هفته گذشته در جلسه کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس، پرونده مرحومه مهسا امینی بررسی و طی آن سابقه ۱۷ بار مراجعه ایشان به متخصص مغز و اعصاب مشاهده و تایید شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای گفت: هفته گذشته در جلسه کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس، پرونده مرحومه مهسا امینی بررسی و طی آن سابقه ۱۷ بار مراجعه ایشان به متخصص مغز و اعصاب مشاهده و تایید شد.

فاطمه محمدبیگی در اجتماع مردم شهرستان البرز در محکومیت اتفاقات اخیر با اشاره به صحبتهای حقوق بشری رئیس جمهور در نیویورک و پاسخ به آنها در مسئله مهسا امینی اظهار کرد: رئیس جمهور بیان کرده بود که خود شما ۸۰ زن را توسط پلیس کشتید اگر راست می گویید پاسخگوی آن موضوعات باشید چرا که در کشورمان محکمه عدل و عدالت داریم.

وی افزود: قوه قضائیه،کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و هیاتهای حقیقت یاب و بی طرف به خوبی پیگیر مسائل حقوقی پیش آمده هستند؛ هفته گذشته کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس از سوی رئیس مجلس مامور به پیگیری پرونده مهسا امینی شده بود که تمام گزارشهای پزشکی را شنیدیم. هیچ گونه گزارشی مبنی بر ضرب و جرح و شتم این خانم وجود نداشت و سابقه ۱۷ بار مراجعه ایشان به متخصص مغز و اعصاب موجود بود که در دفترچه تامین اجتماعی و سامانه الکترونیکی سلامت درج شده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پرونده کودکی مهسا امینی از بیمارستان مربوطه اخذ و به مجلس آورده شد و حاضرین و کسانی که در ماشین بودند شهادت دادند که هیچ اتفاقی از نیروی انتظامی برای این خانم رخ نداده این در حالی است که گزارش را منتشر و با جراید مصاحبه کردیم اما از دختری که خانواده اش داغدار بودند به بی شرمانه ترین شکل سواستفاده کردند و جریانات از پیش ترتیب داده شده برنامه خود را پیاده و ملت را داغدار جوانان دیگری کردند.

محمدبیگی اضافه کرد: به نمایندگی از بانوان اعلام می کنیم که بر سر حجاب، ارزشهای اسلامی، پرچم مقدس جمهوری اسلامی، لبیک یا حسین و چادر و عفافمان هستیم و با هیچ احدی، گروهی، حزبی و جریانی معامله نمی کنیم و لحظه ای از ارزشهای قرآنی و حجاب که بارها در قرآن بر حجاب تاکید شده با مسامحه رفتار نمی کنیم.

وی ۳۴ دستگاه را مسئول قانونی عفاف و حجاب دانست و خاطرنشان کرد: حاصل ترک فعل ها و کم کاری های دستگاهها موجب شده بر سر نیروی انتظامی آوار شود و این نیروی خدوم در مقابله با مظاهر فساد با مشکل مواجه شود. آیا روا نیست دستگاههای تربیتی همچون آموزش و پرورش، علوم، ارشاد و... به عرصه بیایند؟

این نماینده مجلس اذعان کرد: با استفاده از هنر انقلاب، ابزارهای ابتکاری و طرح های نو لازم است در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف گام برداشته شود؟ از دستگاه قضایی درخواست می شود علاوه بر رسیدگی مسائل حقوقی اخیر در مقابله با اغتشاشگران، جبران ضرر، زیان کسب و کارها و آسیب به اموال عمومی و جان و مال و ناموس مردم پیگیر احقاق حق مردم باشند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن آرام نمی گیرد چرا که شاهد پیشرفتها و موفقیتهای ملت ایران است. امروز جوانان با حرکت بر لبه دانش، ایجاد شرکتهای دانش بنیان و اقتصاد نو و دانش بنیان در حال طی مسیر اقتصادی کشور به سمت و سوی مناسب هستند. با پیوستن به پیمان شانگهای در حال تغییر موازنه اقتصادی جهانی هستیم و کاهش ارز دلار را رقم زده ایم. پیمانهای دو، سه و چند جانبه با همسایگان به خاطر دیپلماسی ملت و خارجی قوی دولت سیزدهم به جایی رسیده که قادر است بهترین پیمانهای اجتماعی، اقتصادی و سیاسی منطقه ای را رقم بزند که به مذاق دشمنان خوش نیامده است.

نظرات بینندگان