arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۷ - ۰۷ مهر ۱۴۰۱

مشاور فرمانده سپاه: سلبریتی ها باید پاسخگوی خون‌های به ناحق ریخته شده باشند / اتفاقات اخیر، اوهام استکبار برای نابودی انقلاب بود

سردار حسین دقیقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مهمترین اهداف اتفاقات اخیر را خنثی کردن حماسه اربعین عنوان کرد و افزود: این فتنه با اهانت به سردار شهید همدانی و با رمز مهسا امینی طراحی و اجرا شد اما ثمره ای جز رسوایی حامیانش نداشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مهمترین اهداف اتفاقات اخیر را خنثی کردن حماسه اربعین عنوان کرد و افزود: این فتنه با اهانت به سردار شهید همدانی و با رمز مهسا امینی طراحی و اجرا شد اما ثمره ای جز رسوایی حامیانش نداشت.

سردار حسین دقیقی در یادواره شهدای شهرستان میانه اظهار کرد: اکنون سلبریتی ها و حامیان این فتنه باید پاسخگوی خون‌های به ناحق ریخته شده باشند.

وی پنهان داشتن و تضعیف دستاورد بزرگ اقتصادی نهفته در قرارداد ایران-شانگهای را از دیگر اهداف حامیان اتفاقات اخیر برشمرد و متذکر شد: ریشه بسیاری از مشکلات کشور، تحریم های تحمیلی از سوی برخی معاندین و مخالفین داخلی انقلاب است و باید این ریشه ها را با حمایت از سرمایه‌گذاری های خصوصی سوزاند.

وی بیان کرد: همه ما به عنوان سرباز ولایت، ناراحت از مسائل و مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم به خصوص مستضعفین جامعه ایم و در حل این مشکلات فرقی بین اصولگرا و اصلاح طلب برای ما وجود ندارد و تنها چیزی که مهم است انقلابی گری است چرا که اگر کسی روحیه و فرهنگ انقلابی داشته باشد، هرگز در پی ایجاد مشکلات جدید با راه اندازی اغتشاشات و تخریب اموال عمومی، برای هموطنانش نخواهد بود.

دقیقی از فرهنگ شهادت و شهادت طلبی جریان یافته از دفاع مقدس به عنوان یکی از علل تسخیر ناپذیری دژ مستحکم انقلاب نام برد و با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و «نقش و مدیریت بی نظیر امامین انقلاب، متذکر رهبری های معنوی بی مانند آنان» شد و افزود: مهم‌ترین عامل پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی، تجهیز به سلاح های پیشرفته نیست بلکه پشتوانه مردمی و معنویت است و این از رموز شکست ناپذیری آن است.

وی از اتفاقات اخیر به عنوان اوهام استکبار برای نابودی انقلاب یاد کرد و گفت: ایران کوه دماوند و بسیار مقاوم تر از آن است که با چند سنگ پرانی، نابود شود.

آیین گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان میانه با شرکت صدها نفری مردم و مسئولین به همت پایگاه مقاومت بسیج شرکت فولاد آذربایجان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

نظرات بینندگان