arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۲ - ۰۸ مهر ۱۴۰۱

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ جشنواره گل ایران مقابل تایپه / صعود شاگردان شمسایی به مرحله حذفی

، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (جمعه - به وقت ایران) در چارچوب دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، در سالن سعد العبدالله شهر کویت مقابل تیم ملی چین تایپه صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۱۰ بر یک به برتری رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: تیم ملی ایران با برتری قاطعانه مقابل چین تایپه به جمع هشت تیم پایانی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید.

، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 20:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در چارچوب دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، در سالن سعد العبدالله شهر کویت مقابل تیم ملی چین تایپه صف‌آرایی کرد و با نتیجه 10 بر یک به برتری رسید.

سعید احمدعباسی در دقایق 4، 15 و 17، حسین طیبی در دقایق 3، 14 و 35، محمد حسین بازیار در دقیقه 2، سالار آقاپور در دقیقه 21، علیرضا جوان در دقیقه 27 و سعید کریمی در دقیقه 34 موفق به گلزنی برای تیم کشورمان شدند و هه چیا چن در دقیقه 30، تنها گل چین تایپه را به ثمر رساند.

شاگردان وحید شمسایی که دو روز پیش در دیدار نخست خود با نتیجه 5 بر صفر از سد اندونزی گذشته بودند، شش امتیازی شدند و با توجه به شرایط بهتر نسبت به اندونزی در بازی رو در رو، به‌عنوان صدرنشین گروه C به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. ایران در این مرحله به مصاف تیم دوم گروه D خواهد رفت که یکی از تیم‌های ویتنام، عربستان یا ژاپن خواهد بود.

تیم ملی کشورمان از ساعت 20:30 روز یکشنبه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی، مقابل لبنان به میدان می‌رود.

نظرات بینندگان