arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۹ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱

تجاوز سه مرد شرور به زن جوان در خودرو پس از ربودن او از مقابل چشمان همسر و فرزندش

سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان یک خودروی تندر۹۰ را با دو سرنشین زن و مرد مشاهده کرده و به آنها نیز حمله‌ور ‌شدند، گفت:‌ این افراد ابتدا مرد جوان را که پشت فرمان خودرو بود با تهدید و زور و ضرب و جرح پیاده کرده و در ادامه اقدام به ربودن همسر وی کردند. متهمان پس از ربودن زن جوان، وی را در طول مسیر مورد آزار و اذیت قرار داده و او را به همراه خودرو در یکی از میادین اصلی شهر رها کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه ایران: چند روز قبل شکایتی در اداره پلیس مطرح شد مبنی بر اینکه سه مرد جوان پس از سرقت سریالی سه دستگاه خودرو در تهران و ربودن یک زن جوان متواری شده‌اند. به دنبال این شکایت رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد این سه مرد شرور ابتدا قصد سرقت یک خودروی پژو ۲۰۷ را در شرق تهران داشتند اما وقتی راننده پژو مقاومت کرده بود، او را از ناحیه دست هدف ضربات مهلک چاقو قرار داده‌ و باعث فلج شدن دست مالباخته شدند.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این ‌باره گفت:‌ بررسی‌ها نشان داد، متهمان پس از سرقت پژو ۲۰۷ برای اعمال مجرمانه به سمت غرب تهران رفته و در آنجا به قصد آدم‌ربایی و اهداف پلید خود به یک زوج جوان حمله‌ور شدند و در حالی که قصد داشتند زن جوان را بربایند با مقاومت آنها فقط توانستند خودروی پژو ۴۰۵ آنها را سرقت کنند، این افراد مالک خودرو را از ناحیه کتف با سلاح سرد مجروح کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در ادامه یک خودروی تندر۹۰ را با دو سرنشین زن و مرد مشاهده کرده و به آنها نیز حمله‌ور ‌شدند، گفت:‌ این افراد ابتدا مرد جوان را که پشت فرمان خودرو بود با تهدید و زور و ضرب و جرح پیاده کرده و در ادامه اقدام به ربودن همسر وی کردند. متهمان پس از ربودن زن جوان، وی را در طول مسیر مورد آزار و اذیت قرار داده و او را به همراه خودرو در یکی از میادین اصلی شهر رها کردند.

ولیپور گودرزی ادامه داد: بنابر حساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی بی‌درنگ وارد عمل شدند و با تحقیقات میدانی و اقدامات شبانه‌روزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن هویت متهمان سابقه‌دار را شناسایی کردند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی به مخفیگاه متهم اصلی پرونده در جنوب تهران رفته و بلافاصله در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

شاکی‌های پرونده به محض مشاهده وی در اداره آگاهی، او را شناسایی کردند و متهم پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی مورد تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر سرقت‌ به عنف، آدم‌ربایی، ضرب و جرح و آزار و اذیت با همراهی دو همدست خود اعتراف کرد.

ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای کشف جرایم و شناسایی سایر شاکیان احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت،همچنین بررسی‌ها برای دستگیری دو متهم فراری پرونده ادامه دارد.

نظرات بینندگان