arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۸ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱

فارس: تجمع در دانشگاه های تهران، علامه، شریف و الزهرا

فارس نوشت: امروز برخی دانشگاه‌های تهران شاهد اعتراضات دانشجویی بود. در تجمع دانشگاه تهران که حوالی ظهر امروز آغاز شد دانشجویان گاهی شعار‌های سیاسی و فرهنگی تندی می‌دادند، اما طبق معمول در فضای دانشگاه خبری از آسیب زدن به اموال عمومی نبود. در دانشگاه شریف و الزهرا نیز شرایط تا حدودی مشابه بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس نوشت: امروز برخی دانشگاه‌های تهران شاهد اعتراضات دانشجویی بود.

به گزارش «انتخاب»؛ در ادامه این گزارش آمده است: در تجمع دانشگاه تهران که حوالی ظهر امروز آغاز شد دانشجویان گاهی شعارهای سیاسی و فرهنگی تندی می‌دادند اما طبق معمول در فضای دانشگاه خبری از آسیب زدن به اموال عمومی نبود. تعداد دیگری از دانشجویان نیز تجمع همزمانی را ترتیب داده بودند و در واکنش به آشوبگری‌ها شعارهایی نظیر « حرف ما یک کلام، بازی نخور والسلام، گفت وگو،گفت وگو، چاره این مسئله است » سر می‌دادند.

دانشگاه علامه نیز ظهر امروز شاهد تجمع جمعی از دانشجویان معترض بود. برخی دانشجویان در این تجمع که حدود یک ساعت طول کشید با سر دادن بعضی شعارهای تند سیاسی اعتراض خود را نشان دادند. دانشجویان انقلابی نیز تجمع مشابهی را در این دانشگاه ترتیب دادند و موضع خود را به طور شفاف اعلام کردند.

در دانشگاه شریف و الزهرا نیز شرایط تا حدودی مشابه بود. تعداد دانشجویان معترض با دانشجویان انقلابی برابری می‌کرد. هر دو گروه نیز تلاش کردند مواضع خود را در شعارهایشان نشان دهند.

حضور دانشجویان سال بالاتر، مدیریت مسوولان حراست و اراده خود تجمع‌کنندگان برای عدم درگیری سبب شد در این تجمعات شاهد درگیری نباشیم و دانشجویان پس از اعلام مواضع و شعارهای خود در کلاس‌های درس حاضر شوند.

نظرات بینندگان