arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۸ - ۱۱ مهر ۱۴۰۱

فرمانده سپاه کردستان: مسئولان در جریان فوت مهسا امینی کم نگذاشتند؛ رئیس جمهور شخصا ۱۸ دقیقه تلفنی با پدرش صحبت کرد / نیرو‌های مسلح و انتظامی ما از قدرت بالایی برخوردارند، اما با معترضین مدارا می‌کنند / امروز اسلحه، موشک، هواپیما، بمب و تجهیزات دفاعی ما زبان گویای ملت است که از توان بالایی برخوردار است

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه کردستان گفت: در دوران دفاع مقدس، نوجوان 12 ساله ما تشخیص داد مدرسه را رها کرد و با به دست گرفتن اسلحه با دشمن متجاوز جنگید در حالیکه امروز اسلحه، موشک، هواپیما، بمب و تجهیزات دفاعی ما زبان گویای ملت است که از توان بالایی برخوردار است و اگر کسی بخواهد به این ملت و کشور تعرض کند، تنبیه خواهد شد و این در عمر انقلاب به اثبات رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: فرمانده سپاه کردستان گفت: گروهک‌های ضدانقلاب و کسانی که اوایل انقلاب مردم کرد را می‌سوزاندند و به طرز فجیعی به شهادت می‌رساندند امروز داعیه‌دار پشتیبانی و دلسوز مردم شده‌اند در حالیکه مردم کردستان اینها را فراموش نکرده‌اند.

سردار سیدصادق حسینی شامگاه یکشنبه در همایش متنفذین، نخبگان و اقشار شهرستان سنندج در مجتمع فرهنگی هنری فجر با تبریک ماه ربیع، اظهار کرد: پیامبر برای گسترش دین اسلام خانه و کاشانه‌اش را از دست داد و حتی به غار ثور پناه برد، در جنگ احد عن‌قریب بود که جان شیرینش را از دست دهد، حمزه سیدالشهدا را از دست داد و سفیرش را به یمن فرستاد.

فرمانده سپاه کردستان با یادآوری اینکه، در جنگ تبوک چه اتفاقاتی که افتاد و در غزوات پیامبر عزیزانش را از دست داد، پیامبر با به دست گرفتن شمشیر از دین اسلام و یارانش دفاع کرد، خطاب به مردم گفت: شماها برای جمهوری اسلامی هزینه دادید، با رژیم ستمشاهی جنگیدید و در دفاع مقدس هم از کشور دفاع کردید و این هزینه سنگینی بود که بابت پیروزی و تثبیت انقلاب تقدیم شد.

وی یادآوری کرد: در طول این سال‌های بعد از انقلاب هم حوادث زیادی را پشت سر گذاشتیم که با سه عنصر خدامحوری و رهبری امامین انقلاب و حضور مردم تمامی مشکلات حل شده است و همین پیروزی‌های ملت موجب شده که دشمنان همه علیه مردم و کشور بسیج می‌شوند.

سردار حسینی اذعان کرد: دشمنان به دنبال به خطرانداختن امنیت کشور هستند و برای این موضوع از همه ابزارها و امکانات رسانه‌ای استفاده می‌کنند، کسانی که در سال‌های اولیه انقلاب بسیاری از مردمان کُرد و حتی ماموستاهای ما را به شهادت می‌رساندند و یا آنها را به آتش می‌کشیدند، حالا داعیه‌دار پشتیبانی و دلسوزی همین مردم شده‌اند در حالیکه جنایات آنها هنوز در اذهان مردم وجود دارد.

سردار حسینی تصریح کرد: خواص در این مدت باید حرف بزنند، روشنگری کنند و اهداف و رویکردهای خصمانه جنایتکاران را برای مردم و جوانان تبیین کنند که فریب نخورند.

وی عنوان کرد: حجاب و پوشش اسلامی و قرآن مربوط به خداوند است و آنهایی که اسلام را مورد حمله قرار می‌دهند ما نباید در برابر آنها کوتاه بیاییم و روشنگری در این زمینه وظیفه خواص و نخبگان است.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، مسوولان کشوری و استانی در جریان فوت مرحومه مهسا امینی کم نگذاشتند، رئیس جمهوری به وزیر کشور دستور پیگیری داد و شخصا 18 دقیقه تلفنی با پدر آن دختر مرحومه صحبت کرد و مسوولان استانی نیز هم در ختم آن مرحومه شرکت کردند و هم با حضور در خانه از آنها دلجویی و قول پیگیری پرونده دادند.

وی ادامه داد: اگرچه نیروهای مسلح و انتظامی ما از قدرت و توان بالایی برخوردارند اما با معترضین و کسانی که در خیابان‌ها خرابکاری می‌کنند مدارا می‌کنند و نمی‌خواهند مشکلاتی برای آنها پیش بیاید.

سردار حسینی اذعان داشت: در هیچ جای جهان اجازه اهانت به پرچم که هویت کشور است، نمی‌دهند که ما به راحتی از کسانی که پرچم را به آتش می‌کشند، بگذریم.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، نوجوان 12 ساله ما تشخیص داد مدرسه را رها کرد و با به دست گرفتن اسلحه با دشمن متجاوز جنگید در حالیکه امروز اسلحه، موشک، هواپیما، بمب و تجهیزات دفاعی ما زبان گویای ملت است که از توان بالایی برخوردار است و اگر کسی بخواهد به این ملت و کشور تعرض کند، تنبیه خواهد شد و این در عمر انقلاب به اثبات رسیده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس در پایان سخنانش از خانواده‌ها خواست با بصیرت و روشنگیر اجازه ندهند جوانان آنان در دام توطئه‌های ضدانقلاب بیفتد.

نظرات بینندگان