arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۱ - ۱۲ مهر ۱۴۰۱

معرفی انواع تشک خوشخواب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خواب راحت یکی از نیازهای اساسی انسان است. افرادی که بد خوابی دارند، در طولانی مدت به بیماری‌ های مختلفی دچار می‌ شوند. هر فرد برای یک خواب راحت به یک مکان دنج و البته تشک ایده‌آل نیاز دارد. پیشرفت تکنولوژی سبب تولید محصولات جدیدی شده که همگی برای افزایش رفاه و آسایش مردم طراحی می‌شوند. در تولید کالای خواب نیز برند های مختلفی فعالیت دارند که در ایران برند خوشخواب از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین برند ها است. در این مطلب شما با انواع تشک خوشخواب و مزایای خرید از نمایندگی این محصولات بیشتر آشنا می‌شوید.

 

 

معرفی انواع تشک خوشخواب

با انواع تشک خوشخواب آشنا شوید

برای خرید کالای خواب و البته هر کالای دیگر نباید عجله‌ ای داشت. با کسب اطلاعات بیشتر می‌ توان به محصول مورد نظر خود رسید و هنگام استفاده از آن لذت برد. افرادی که بدون مشورت و مطالعه اقدام به خرید تشک خوشخواب می‌ کنند، ممکن است پس از تهیه محصول رضایت کامل نداشته باشند. در این مجال سعی داریم تا شما را با انواع محصولات این برند نامدار آشنا کنیم.

خوشخواب فنری

یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند، تشک خوشخواب فنری است که ساختاری ساده و قیمتی بسیار مناسب دارند. این محصولات را به طور کلی به دو دسته فنر متصل و فنر منفصل پاکتی تقسیم‌ بندی می‌ کنند. در نوع فنر متصل شما شاهد فنرهای به هم پیوسته هستید که محصولی بسیار منعطف و با ضخامت کم را به وجود آورده است. از مزایای آنها وزن سبک و آسانی در جابه‌جایی می‌باشد. اصطکاک و انحراف فنرها، شکل‌پذیری و ... نیز از معایب این تشک‌ها محسوب می‌شوند.

تشک فنری منفصل برای اصلاح معایب نوع اول طراحی و روانه بازار شده که به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده‌اند. با افزایش تعداد فنرهایی که داخل پاکت قرار می‌گیرند، کیفیت محصول نیز بیشتر می‌شود.

مدل سوپرکلاس

یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های تشک خوشخواب، مدل سوپرکلاس است. از ویژگی‌های بارز این مدل می‌توان به انعطاف‌پذیری مناسب و دوام بالا اشاره کرد. افرادی که از دردهای مفصلی رنج می‌برند، می‌توانند از این نوع محصول نیز بهره‌مند شوند. به دلیل اینکه این مدل هیچ سروصدایی تولید نمی‌کنند، انتخاب مناسبی برای تخت دونفره نیز می‌باشد. در لیست قیمت تشک خوشخواب این گزینه نیز برای افراد زیادی بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

مدل مموری فوم

اگر به دنبال بهترین تشک خوشخواب هستید، باید انواع آن را به خوبی بشناسید. اگر به قیمت اهمیت زیادی نمی‌دهید، تشک مموری فوم خوشخواب گزینه مناسبی برای خرید است. جالب است بدانید که تکنولوژی ساخت این محصولات از صندلی خلبانان ناسا گرفته شده است. حساسیت این تشک‌ها به دما مهم‌ترین ویژگی آنها می‌باشد. شکل‌پذیری  فوق‌العاده این محصول یکی دیگر از مزایای آن است.

مدل آلینا طبی

تشک خوشخواب طبی گزینه دیگری برای خرید است که همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. طول عمر بسیار بالا، کیفیت عالی فنرها و اسفنج‌ها و ... از مزایای این محصول است.

برای خرید این کالا بهتر است شما با نمایندگی خوشخواب در ارتباط باشید تا محصول مورد نظر را با بهترین قیمت تهیه کنید.

معرفی انواع تشک خوشخواب

جمع بندی

از برندهای مطرح در زمینه تولید تشک، برند خوشخواب است. در هنگام خرید لازم است اطلاعات کافی در مورد انواع مدل‌ها داشته باشد تا گزینه مناسبی برای خود انتخاب کنید. در این مطلب شما با انواع تشک‌های خوشخواب آشنا شدید.

انتخاب یک مرجع مناسب برای خرید می‌تواند به شما در تهیه بهترین تشک خوشخواب کمک کند. کالای خواب رویان نمایندگی کالای خوشخواب است و خوشبختانه توانسته با ارائه خدمات ارزنده اعتماد مشتریان را جلب کند.

 

نظرات بینندگان