arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۰ - ۱۲ مهر ۱۴۰۱

نماینده ولی فقیه در سپاه: یک گروه از عاملان «فتنه» اخیر، منفعلین و سکولارها هستند که هنوز هم فکر می‌کنند آمریکا کدخدا است / در پرتو تلاش مسوولان جدیدی که داریم، بسیاری از مشکلات که ارثیه منفعلان در مقابل غرب است حل می‌شود / بدانید که آینده درخشان را در عرصه‌های مختلف در پیش خواهیم داشت

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه نتیجه نهایی فتنه‌انگیزی‌ها نابودی منافقین است، عنوان کرد: نگران فتنه آخرالزمان نباشید و در پرتو این فتنه است که پرده‌ها کنار می‌رود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه نتیجه نهایی فتنه‌انگیزی‌ها نابودی منافقین است، عنوان کرد: نگران فتنه آخرالزمان نباشید و در پرتو این فتنه است که پرده‌ها کنار می‌رود.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عصر امروز در تجمع بانوان مهدوی اصفهان همزمان با شهادت امام حسن عسگری(ع) و در محکومیت اقدام برخی از هنجارشکنان در روزهای اخیر با اشاره به نقش موثر و مهم زنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار داشت: زنان ما امروز نیز همانند گذشته، در برابر تهاجم به حجاب و هویت زن مسلمان، حماسه می‌آفرینند و باید شکر این نعمت را به درگاه خداوند به جا آورد.

وی با بیان اینکه شما بانوان مهدوی، ثابت کردید جزو کسانی نیستید که شعار دین را تنها به زبان آورید، بلکه به آن عمل هم می‌کنید،تصریح کرد: پیام این اجتماع با الگو گرفتن از سیره امام خمینی(ره) خطاب به استکبار این است که اگر مقابل دین ما بایستید، ما نیز مقابل دنیای شما می‌ایستیم.

حاجی صادقی افزود: استکبار بداند این امت صبر می‌کند و سعه صدر دارد به این دلیل که شما خودتان به میدان نیامده‌اید و بچه‌های ما را فریب دادید، اگر جرأت دارید خودتان به میدان آیید و غیرت دینی مردم را ببینید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: اگر ملاحظه و دلسوزی‌ها برای جوانان و نوجوانانی که فریب شما را خوردند نبود، شما قطره‌ها، در اقیانوس بزرگ انقلابیون نابود می‌شدید.

وی خطاب به بانوان که سنگرنشینان دفاع از انقلاب هستند، گفت: انقلاب شما درحال پیش‌روی است و چون زنده است دشمن دارد، اگر زنده نبود دشمن نداشت؛ اگر نسبت به انقلاب ما که آرام آرام جان آن‌ها را می‌گیرد احساس خطر نمی‌کردند، مقابلش نمی‌ایستادند؛ این قانون خدا است که همیشه مقابل جبهه حق جبهه باطلی باشد.

صادقی افزود: به همین دلیل است که در این صحنه‌ها انسان‌ها غربال می‌شوند و یکی از بزرگ‌ترین توصیه‌ها به زنان و مردان این است که در همه عصرها روحیه جهادی داشته باشند؛ «جهاد» وظیفه همگانی است اما مصداق آن در طول تاریخ عوض می‌شود؛ جهاد روزگاری جبهه‌های دفاع مقدس بود و دشمن به خاک کشور حمله کرد اما یک روز حمله دشمن از جنس فتنه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به جهاد امروز کشور گفت: این تحریف است که با یک عملیات نرم و آرام حمله می‌کند و در مقابل آن جهاد سخت‌تری نیاز است؛ در برابر جنگ فتنه‌ای، بانوان ما با الگو از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) در خط مقدم هستند.

وی با بیان اینکه الگوی بزرگ جهاد تبیین حضرت زهرا(س) است، افزود: اولین الگوی جهاد تبیین که مقابل تحریف‌ها ایستاد، حضرت فاطمه (س) بود؛ حضرت زینب(س) بود که مرحله دوم کربلا را رقم زد و از خون حسین(ع) پاسداری کرد.

حاجی صادقی با تأکید بر اینکه امروز، روز جهاد تبیین شما بانوان است، گفت: روزگاری امام خمینی (ره) گفت که این زنان رهبران ما هستند اما ما متوجه این حرف امام نمی‌شدیم چون نمی‌دانستیم روزی می‌آید که زنان مومن ما در مقابل فتنه می‌ایستند و کمر دشمن را می‌شکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه نتیجه نهایی فتنه‌انگیزی‌ها نابودی منافقین است، عنوان کرد: نگران فتنه آخرالزمان نباشید، در پرتو این فتنه است که حجاب ها کنار می‌رود؛ در این مواقع بسیاری از مدعیان انقلابی‌گری و دینداری از چهره خود کشف حجاب کردند و نشان دادند که نه تنها با ملت نیستند، بلکه همسو با استکبار هستند.

وی بیان داشت: آمریکا و اسرائیل صحنه‌گردان این فتنه هستند که همیشه هرچه داشتند علیه انقلاب انجام دادند و الان هم کارگردان این فتنه هستند، ما نیز مشغول بازیگران نمی‌شویم و هرچه فریاد داریم بر سر عاملان می‌زنیم.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: گروه دوم عاملان این فتنه، منفعلین و سکولارها هستند که هنوز هم فکر می‌کنند آمریکا کدخدا است، هنوز بعد از چهل سال باید به برخی گفت که باور کنید سال‌ها است آمریکا و اسرائیل را زیر پا گذاشتیم و انقلاب شده است، دیگر به مردم بپیوندید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: گروه سومی در این فتنه وجود دارد که برای آن‌ها دل می‌سوزانیم و آن‌ها فرزندان ما هستند؛ دختران و پسران ما چشم‌ها را باز کنند و ببینند چه کسانی از شور و هیجان آن‌ها سواستفاده می‌کنند، خودشان به میدان نمی‌آیند و آن‌ها را به میدان می‌فرستند.

وی افزود: امیرالمومنان(ع) گفتند با فتنه‌گران محکم برخورد کنید، ما نیز از مسوولان می‌خواهیم که به فتنه‌گران رحم نکنند اما با جوانان ما با آرامی برخورد کنید زیرا حساب فتنه‌گران با جوانان و نوجوانان ما جدا است؛ آن‌ها فرزندان ما هستند که فتنه از آن‌ها سواستفاده می‌کنند، شما فریاد را بر سر فتنه‌گر اصلی بزنید.

حاجی صادقی تصریح کرد: در پرتو تلاش مسوولان جوان و جدیدی که داریم، این انقلاب در حال قوی شدن است و در آینده بسیاری از مشکلات که ارثیه منفعلان در مقابل غرب است حل می‌شود اما آمریکا نمی‌خواهد که مشکلات حل شود و تلاش می‌کند که جوانان، مردم و مسوولان را مشغول مسأله دیگری کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به جوانان و دانشجویان گفت: این دشمن است که می‌خواهد شما از نشاط و خلاقیت باز بمانید تا از آن‌ها فرمان‌برداری کنید، دشمن می‌خواهد جلوی پیشرفت ما را بگیرد اما این فکر، خیال باطل است.

وی با بیان اینکه باید به این سمت پیش برویم که عالم را مهیای ظهور امام زمان(عج) کنیم، افزود: با قدرت و با نشاط بدون کوچک‌ترین احساس ضعف به این ندای قرآن گوش کنیم که می‌گوید شما نگران نباشید، بایستید چون شما خدا دارید؛ کسی که خدا را دارد، عظمت زن را به این می‌داند که با باورهایش سنگرهای علم و موفقیت را دنبال می‌کند.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: بدانید که آینده درخشان را در عرصه‌های مختلف در پیش خواهیم داشت و نابودی فتنه‌گران را یک جا باهم جشن خواهیم گرفت.

نظرات بینندگان