arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۸ - ۱۳ مهر ۱۴۰۱

مشاور فرمانده کل سپاه: دشمنان بدانند که نظام با این اغتشاشات پراکنده از بین نمی‌رود / این جنگ‌ها موجب مقتدر شدن نظام اسلامی در جهان خواهد شد

سردار حسین دقیقی تاکید کرد: دشمنان بدانند همان‌گونه که در صدر اسلام، جنگ احزاب به پیروزی بیشتر مسلمانان منجر شد، این جنگ‌ها نیز موجب مقتدر شدن نظام اسلامی در جهان خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا:  مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی از آرمان‌های نظام اسلامی پس از پیروزی بر داعش در حال تحقق یافتن است و حضور 20 میلیون نفری مردم جهان در راهپیمایی اربعین یکی از دستاوردهای آن است.

سردار حسین دقیقی سه‌شنبه شب در چهل و دومین یادواره سردار شهید محمود خادمی در کاشان، اضافه کرد: اگر داعش در عراق بود، این اجتماع بزرگ مسلمانان، معنی نداشت.

وی با طرح این پرسش که آیا پیروزی نظامی بر داعش به پیروزی سیاسی تبدیل نشده است، گفت: پیروزی نظامی به تنهایی کافی نیست بلکه باید به پیروزی سیاسی، اقتصادی، ایدئولوژیک و فرهنگی تبدیل شود.

این رزمنده دفاع مقدس، پیروزی بزرگ فلسطین بر رژیم صهیونیستی و انعقاد قرارداد با کشورهای بزرگی مانند چین را دستاوردهای دیگر پیروزی بر داعش و وهابیت دانست و اظهار داشت: دشمنان باید بدانند که ایران مانند کوه ماندگار است و تکان نمی‌خورد.

وی بیان کرد: شروع جنگ داخلی در کشورها و پس از آن وارد شدن مستقیم به جنگ، سیاست آمریکاست و در سوریه نیز همین رویه را دنبال کرد و اکنون بخشی از این کشور در اشغال آمریکاست که به فضل الهی این کشور را ترک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شبکه‌های رسانه‌ای و مجازی جهان در اختیار استکبار و صهیونیست‌هاست، اظهار داشت: دشمن با دروغ‌پردازی در این شبکه‌ها، قصد نااَمن جلوه دادن ایران را دارد و معتقد است هر چه دروغ بزرگ‌تر باشد، پذیرش آن آسان‌تر است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: کنگره آمریکا به تازگی اعلام کرده است که ایران باید غیرهسته‌ای و غیردینی باشد در حالی که مردم ایران عمیقا به باورهای دینی معتقد و حتی افراد بدحجاب نیز متدین هستند، دشمنان بدانند که نظام با این اغتشاشات پراکنده از بین نمی‌رود.

به گفته وی، تعداد انگشت شماری در مترو تهران هنگام خروج مسافران از قطار شهری، شعار سر می‌دهند اما به گونه‌ای فیلمبرداری می‌کنند که گویا تمام جمعیت همراه این حداقل‌ها هستند که واقعیت ندارد.

سردار دقیقی با اشاره به اینکه عده‌ای با سردادن شعار در برخی شهرها فجایعی را به بار آوردند، یادآور شد: منافقان ۲ سال برای این اقدام با آموزش‌های گوناگون مانند آتش زدن بانک‌ها و فروشگاه‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند.

وی افزود: منافقان در اواسط سال گذشته هم برنامه‌ریزی کرده بودند با تشکیل لشکر اشرار تهران، افراد لات و چاقوکش را در یک روز معین به میدان بیاورند و با شناسایی محله‌ها با قتل، غارت و چپاول فاجعه بوجود آورند که تاریخ ایران فراموش نکند اما به فضل الهی یک شب قبل از این اقدام، هزار نفر از افراد شرور توسط نیروی انتظامی، سپاه و اطلاعات شناسایی و دستگیر شدند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: دشمن در برابر امنیت مردم ایستاده است و می‌خواهد ایران را ناامن کند تا که کشور پیشرفت نکند و انقلاب ناکارآمد بماند.

وی بیان کرد: اگر رهبر کشوری ترسو باشد با وجودی که تمام سلاح‌های جهان را در اختیار داشته باشد، مانند رییس جمهور پیشین آمریکا، بی‌فایده است.

رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به موشک باران پایگاه الاسد توسط ایران، گفت: موضوع معامله بزرگ قرن بود، قرار شد عربستان ۱۵ میلیارد دلار به گروه‌های فلسطینی بدهد تا این کشور جمع شود اما بخشی که تاکنون ناگفته مانده، مهار ایران بود و مقرر بود سیاست مهار را ترامپ اجرا کند و پس از آن به عنوان قهرمان ملی با به شهادت رساندن یکی از شخصیت‌های تراز اول کشورمان در دور دوم انتخابات پیروز میدان شود و بگوید اگر رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناسید، ۵۲ نقطه فرهنگی ایران را خواهیم زد.

به گفته وی، اگر رهبر ایران ترسو و بی‌عرضه بود، امنیت ایران تمام می‌شد و ترامپ به عنوان کسی که توانسته ایران را مهار و فلسطین را جمع کند، قهرمان جهان شناخته می‌شد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آمریکا به اشتباه، مردم ایران و رهبری مقتدر این کشور اسلامی را نادیده گرفته بود چرا که پس از ۷۰ سال برای نخستین بار به دستور رهبری مهمترین پایگاه آمریکا در عراق مورد هدف قرار گرفت و ترامپ به زباله‌دان تاریخ فرستاده شد و معامله قرن، باطل، فلسطین قدرتمندتر و جریان مقاومت موفق‌تر شد.

وی گفت: پس از این پیروزی‌ها، رژیم صهیونیستی، آمریکا، دموکرات، کومله، سلطنت‌طلبان و منافقان که با هم کیلومترها فاصله دارند، متحد شدند و با در اختیار گرفتن شبکه‌های رسانه‌ای، پول نفت عربستان و اینترنشنال، نقطه امید استکبار شدند.

سردار دقیقی تاکید کرد: دشمنان بدانند همان‌گونه که در صدر اسلام، جنگ احزاب به پیروزی بیشتر مسلمانان منجر شد، این جنگ‌ها نیز موجب مقتدر شدن نظام اسلامی در جهان خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملت شریف و همیشه در صحنه ایران استحقاق پاک‌دستی از تمام مدیران و مسوولان نظام را دارند، تاکید کرد: مردم ایران به وحدت نیاز دارند و این وحدت نیز نیازمند محور است که ولایت فقیه محور انسجام و وحدت در کشور است و باید محکم پای‌بند این وحدت برای بدست آوردن پیروزی در همه صحنه‌ها باشیم.

یادواره سردار شهید محمود خادمی با عنوان ستارگان هدایت و گرامیداشت یاد سرداران و یکهزار و ۸۰۰ شهید کاشان همراه با پاسداشت شهدای حافظ امنیت به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس (س) در مدرسه شهید خادمی این شهر برگزار شد.

شهید محمود خادمی فرمانده سپاه بانه ۴۲ سال پیش در راه حفظ و حراست از آرمان‌های نظامی اسلامی به شهادت رسید.

نظرات بینندگان