arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۹ - ۱۴ مهر ۱۴۰۱

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: اگر فضای مجازی نبود، دشمن با اطلاعات غلط مردم را به آشوب دعوت نمی‌کرد / اغتشاشگران دنبال آتش‌زدن اموال عمومی و بستن مغازه‌ها هستند

عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: اغتشاشگران به دنبال آتش زدن اموال عمومی و بستن مغازه‌ها هستند و با این کار ضرر و زیان زیادی به مردم زدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: اغتشاشگران به دنبال آتش زدن اموال عمومی و بستن مغازه‌ها هستند و با این کار ضرر و زیان زیادی به مردم زدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در جلسه شورای افتای استان، ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول، با اشاره به اتفاقات اخیر بعد از مرگ مرحوم مهسا امینی و دستگیری برخی اغتشاشگران، اظهار کرد: با بسیاری از خانواده‌های این افراد دیدار کرده‌ایم که خوشبختانه خانواده‌های صبور و محترمی داشته‌اند و در تلاشیم افراد بی‌گناه را آزاد کنیم.

وی افزود: روحانیون اهل سنت در کردستان در این اتفاقات بسیار خوش درخشیدند و در خطبه‌های نماز جمعه‌ استان مردم را به آرامش و بصیرت دعوت ‌کردند و خواستند مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا سازند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید براینکه ماموستاها در خطبه‌های نماز جمعه باید مطالبه‌گری کنند، گفت: ما انتظار نداریم که به مردم اعلام کنند که همه چیز آرام است بلکه باید به مشکلات پرداخت و در راستای حل آن اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی به اتفاقات اخیر چندین برابر دامن زد، بیان کرد: اگر فضای مجازی نبود جریان این نوع از اتفاقات خیلی زودتر مشخص می‌شد و دشمنان با اطلاعات غلط مردم را به آشوب دعوت نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام‌ پورذهبی عنوان کرد: معترض و منتقد محترم هستند اما اغتشاشگران به دنبال آتش‌زدن اموال عمومی و بستن مغازه‌ها هستند و با این کار ضرر و زیان زیادی به مردم می‌زنند.

وی اظهار کرد: بسیاری از مغازه‌داران مجبور به پرداخت اجاره هستند و بستن مغازه‌ بیشترین زیان به این افراد وارد می‌کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: افراد اغتشاشگر که در فضای مجازی بیانیه می‌دهند که به اموال عمومی آسیب بزنند و مغازه‌ها را تعطیل کنند، دلسوز مردم نیستند.

وی در ادامه به اقدامات توسعه‌ای و آبادانی در استان به ویژه طی سال‌های اخیر گریزی زد و گفت: در آینده نزدیک شاهد صدای سوت قطار در کردستان، افتتاح فرودگاه سقز، خط انتقال آب سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج و بسیاری از پروژه‌های دیگر خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: در سال 1400 طبق آمار 10 هزار نفر به این دفتر مراجعه کرده‌اند.

نظرات بینندگان