arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۰ - ۱۴ مهر ۱۴۰۱

معاون پارلمانی رییس جمهور: افرادی که موجب تحریک جوانان در حوادث اخیر شدند، باید پاسخگو باشند / عده‌ای از افراد ورزشی و هنری حرف‌های باطلی را مطرح کردند

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: باید تمامی افرادی که با قضاوت های باطل خود موجب تحریک جوانان در اغتشاشات اخیر و خسارت به اموال عمومی شدند، پاسخگو باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: باید تمامی افرادی که با قضاوت های باطل خود موجب تحریک جوانان در اغتشاشات اخیر و خسارت به اموال عمومی شدند، پاسخگو باشند.

سید محمد حسینی روز پنجشنبه در همایش نیروهای مسلح خراسان شمالی در سالن ایثار بجنورد اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر عده ای از افراد ورزشی و هنری حرف های باطلی را در فضای جامعه مطرح می کردند و اظهارات آنها موجب زیان های بسیاری به اموال عمومی کشور شد.

وی افزود: دستگاه قضایی باید در خصوص این افراد تصمیم و با آنها برخورد شود.

حسینی ادامه داد: همانگونه که انتخابات در سال ۸۸ بهانه ای برای اغتشاشات در کشور شد، حجاب نیز تنها بهانه ای برای ایجاد ناامنی و سلب آرامش مردم در راستای توقف روند پیشرفت کشور است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه باید جنایت های مدعیان حقوق بشر برای جوانان تبیین شود، گفت: رسانه ها و دستگاه های آموزشی کشور در این راستا نیازمند تحولی بنیادین هستند زیرا همه شاهد آن بودیم که دشمنان چگونه با بهره گیری از رسانه های خود موجب تحریک جوانان و نوجوانان ما شدند.

وی اضافه کرد: دشمنان با شگردهای رسانه ای خود ایران را ضد حقوق بشر نشان می دادند در حالی که خودشان به هیچ عنوان پایبند به حقوق انسان ها نیستند.

حسینی گفت: رسانه ها و دستگاه های آموزشی باید پیش از این ها جنایت های منافقین و دشمنان علیه مردم مظلوم ایران را تبیین می کردند تا جوانان ما آگاه باشند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: دشمنانی که امروزه خود را مدعی حقوق بشر می دانند، روزگاری با سیاست های استعماری، دنیا را بین خود تقسیم کرده بودند و امروزه هیچگونه اعتقادی به حقوق انسان ها ندارند.

وی با بیان اینکه تربیت و آموزش صحیح موجب افزایش امنیت جامعه می شود، گفت: دلیل اینکه گاهی اوقات امنیت خدشه دار می شود ناشی از بی توجهی به مسائل تربیتی است.

حسینی افزود: در واقع اگر به مسائل تربیتی اهمیت داده و انسان های مومنی تربیت شوند، نقش بازدارنده ای در جامعه خواهد داشت.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه ایران اسلامی الگوی کشورهای ظلم ستیز شده است، بیان کرد: آن مدینه فاضله ای که در الگوی پیشرفت ایران اسلامی مطرح می شود، آرمان شهری امن است که دشمن برای دست نیافتن کشور به آن سرمایه گذاری سنگینی کرده است.

حسینی افزود: در این مدینه فاضله علم و دانش جایگاه ویژه ای دارد و ایران اسلامی نیز برای تحقق ظهور در این جهت حرکت می کند.

وی با تاکید بر اینکه ایران، محور مقاومت در جهان اسلام است، اظهار داشت: با درایت های رهبری و نقش آفرینی نیروهای مسلح و بسیجی دشمنان نتوانستند در کشور مشکلی ایجاد کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به خوبی در برابر مثلت عبری، عربی و غربی ایستاده است و تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

حسینی با بیان اینکه توقف پیشرفت کشور دلیلی برای ایجاد ناامنی است، بیان کرد: با همراهی مردم بسیاری از پروژه هایی که در هشت سال گذشته متوقف شده بود در حال اجرا است و اکنون توسعه در کشور روند خوبی دارد.

وی افزود: دشمن نیز برای توقف این روند توسعه دست به ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور زده است.

نظرات بینندگان