arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۱ - ۲۶ تير ۱۳۹۱

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/یکشنبه 25 تیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار یکشنبه 25 تیر:

تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۹
پس از گذشت 19 روز از سخنان معاون اول احمدی نژاد انجام گرفت؛
در اطلاعیه دفتر معاون اول رئیس جمهور آورده است: هیاهو و جنجال اخیر در مورد سخنان معاون اول محترم رئیس جمهور مانند ده‌ها مورد از جنجال‌های کذب قبلی، از فتوای حضرت امام (ره) علیه سلمان رشدی گرفته تا سؤال پژوهشگرانه ریاست محترم جمهوری در مورد هولوکاست، بر اساس تحریف و دروغ ایجاد شده است.
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۵
تفرقه و تضعيف انسجام ملي، به نفع كشور نيست، چرا كه انقلاب و نظام جمهوري اسلامي در سايه وحدت و انسجام داخلي و رهبري داهيانه امام خميني(ره) به پيروزي رسيد، هر زمان كه وحدت ملي جدي گرفته شده به پيروزي‌هاي چشمگير دست يافته‌ايم و هر زمان هم كه انسجام داخلي تضعيف شده طمع دشمنان برانگيخته و فشارهاي آنان به ملت و انقلاب اسلامي افزايش يافته است.
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
وزیر اطلاعات گفت: از جمله اقداماتی که گروه‌های دست‌گیر شده قرار بود انجام دهند، ترور برخی افراد به وسیله نقشه‌های دقیق بود و این اشخاص نیز از میان افراد موفق در علوم مختلف انتخاب شده بودند.
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۷
رئیس سازمان بهزیستی:
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵
در اقدامی تعجب برانگیز، دختر معاون یکی از وزارتخانه های مرتبط با «دانشجو» و دانشگاه، با مدرک فوق لیسانس دانشگاه آزاد، عضو هیئت علمی گروه زبان دانشگاه علم و صنعت شده است.
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۳
مسئول دفتر محمدمهدي فقيهي يادآور شد: مشابه اين خبر در سال 87 نيز منتشر شده بود و در همان ايام اين خبر از سوي آقاي فقيهي تكذيب شد. ايشان در سال 87 نيز فعاليت انتخاباتي نداشتند و تاكنون هم براي فعاليت در عرصه انتخابات آتي، تصميمي نگرفته‌اند.
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۸
عکاس: پوریا رفیعی
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵
آسوشیتدپرس:
وزیر خارجه مصر در کنفرانس خبری مشترک با همتای آمریکایی خود تاکید کرد: قاهره تا زمانی که تل آویو به کمپ دیوید متعهد باشد، به این توافق پایبند خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۰۲:۲۸

نظرات بینندگان