arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۱ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱

انتقاد عضو شورای شهر تهران به عدم درج تصویر مادران شهدا در بنر میدان ولیعصر

کاشانی با اشاره به حواشی پیش آمده درخصوص دیوارنگار میدان ولیعصر(عج) و عنوان زنان سرزمین من بیان کرد: ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم که حتما سازمان اوج هزاران کار خوب را انجام داده است اما هدف وسیله را توجیه نمی‌کند!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: عضو شورای شهر تهران به عدم درج تصویر مادران شهدا در بنر "زنان سرزمین من" در میدان ولیعصر(عج) انتقاد کرد.

 حبیب کاشانی امروز در جریان نودوهفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه روز گذشته انتصابات جدیدی توسط شهردار تهران انجام شد، اظهار کرد: 22 نفر از همکاران ما توسط شهردار تهران به عنوان شهردار مناطق ابقاء یا منصوب شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در ارتباط با این تغییرات سه تن از همکاران خوبمان آقایان رنجبران، محمدی و کاشانی‌پور که قطعا آنها نیز خوب بودند و فعالیت‌های خوبی را داشته‌اند از جمع شهرداران مناطق جدا شدند که برای آنها نیز آرزوی موفقیت داریم. همچنین تغییراتی نیز در سطح شهرداران مناطق انجام شد که برای همگی آنها آرزوی موفقیت داریم.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شورای شهر تهران به هیچ وجه در هیچ‌یک از انتصابات دخالتی نداشته است، گفت: حداقل بنده پیشنهادی را نیز دربحث انتصابات ندادم چرا که این مسئله به عنوان حق قانونی شهردار است و حتما ما هم نظر داریم و در جلسات آنها را عنوان خواهیم کرد.

کاشانی همچنین با اشاره به حواشی پیش آمده درخصوص دیوارنگار میدان ولیعصر(عج) و عنوان زنان سرزمین من بیان کرد: ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم که حتما سازمان اوج هزاران کار خوب را انجام داده است اما هدف وسیله را توجیه نمی‌کند! چرا که در روزهای اخیر شاهد نصب بنری در میدان ولیعصر بودیم که البته با گذشت ساعاتی این بنر به پایین کشیده شد اما نکاتی در این باره وجود دارد.

وی با انتقاد از اینکه در بنر زنان سرزمین من، جای مادران شهدا خالی بود، گفت: به عنوان مثال، ما مادران شهیدی داریم که هر کدام 4 الی 5 شهید را تقدیم کرده‌اند که از جمله می‌توان به مادر شهیدان افراسیابی اشاره کرد که 5 فرزند خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و انتظار ما این بود که حداقل سازمان اوج در ارتباط با موضوع زنان سرزمین من،‌ مشورتی را از بانوان شورای شهر تهران می‌گرفت و از نظرات آنها استفاده می‌کرد.

به گزارش تسینم، پرویز سروری نیز در جریان جلسه امروز  از صدا و سیما درخواست کرد که نسبت به موضوعات اتفاق افتاده نسبت به اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران در شهر تهران عنایت ویژ‌ه‌ای را داشته باشد.

وی با اشاره به پخش اخبار شهرداری تهران در شبکه 5 گفت: قاعدتا این شبکه بیننده کمتری دارد و اقداماتی که از سوی شهرداری تهران برای مردم انجام می‌شود کمتر دیده می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: دیروز 200 دستگاه اتوبوس به شهر تهران اضافه شد که اتفاق خوبیست و اینها برای مردم امیدبخش است و اغتشاشگران بدانند که خدمت به مردم ادامه دارد و نوکران مردم در شورا و شهرداری با توان بیشتر تلاش می‌کنند تا خدمت بیشتری را به مردم ارائه کنند.

به گزارش تسنیم، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران نیز در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران با انتقاد از توزیع گزارش شهرداری تهران در قالب گزارش مکتوب و به صورت کاغذی اظهار کرد: در راستای صرفه‌جویی و توجه به محیط زیست می‌توانست این گزارش از طریق فضای مجازی و به صورت پی دی اف ارسال شود که حداقل درخواست بنده این است که این گزارشات به صورت پی دی اف در فضای مجازی ارسال شوند.

وی با انتقاد از اینکه چاپ چنین گزارشاتی به صورت رنگی، هزینه‌بر است، گفت: اگرچه این گزارشات تکراری است و در رسانه‌ها نیز مطرح شده است به همین جهت می‌توان این گزارشات را به صورت پی دی اف و در فضای مجازی ارسال شود.

عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران درخواست کرد که از این به بعد این گزارشات به صورت پی‌دی‌اف ارسال شود تا در شهرداری تهران شاهد جلوگیری از اسراف و هدررفت منابع باشیم.

نظرات بینندگان