arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۹ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱

حضور همراه اول در نمایشگاه اینوکس کیش 2022

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حضور همراه اول در نمایشگاه اینوکس کیش 2022

گروه همراه اول با محوریت قطب‌های سرمایه‌گذاری و تحول دیجیتال خود در نمایشگاه اینوکس 2022 کیش و در کنار بازیگران اصلی حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصادی حضور دارد.

به گزارش انتخاب به نقل از ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی با حضور و همراهی همراه اول، 25 تا 28 مهرماه 1401 در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

این رویداد که با نام «اینوکس 2022» شناخته می شود، در طول سال ها برخورداری از حمایت و مشارکت گسترده وزارتخانه ها، دستگاه ها و فعالان اقتصادی بخش های دولتی – خصوصی، مشارکت کنندگان بین المللی و با حضور نخبگان اقتصادی کشور به محلی جهت ارائه تصویری کامل از قابلیت ها، ظرفیت ها و شرایط کلان اقتصاد کشور، تقارن و تبادل اطلاعات فعالان اقتصادی داخلی و بین المللی و برگزاری نشست های تخصصی با موضوعات روز اقتصادی در ابعاد کشوری و جهانی تبدیل شده است.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و در اختیار داشتن وسیع ترین زیرساخت های گسترده ارتباطی، به یکی از کلیدی ترین ارکان اقتصادی ایران تبدیل شده و با حضور در این رویداد تصمیم دارد ضمن همفکری، همکاری و تعامل با سایر بازیگران این حوزه، برآوردی دقیق از فرصت ها و چالش ها داشته باشد تا با توجه به آنها و تقویت بنیه خود همسو با پتانسیل موجود، زمینه تقویت سرمایه گذاری در اقتصاد مولد و تسهیل توسعه و تجارت را بیش از پیش فراهم آورد.

با توجه به موضوعیت «بازسازی و تقویت مناسبات بین المللی به ویژه منطقه ای در راستای جذب سرمایه‌گذاری خارجی» و «تقویت و توجه بیش از پیش به اقتصاد دانش بنیان و برنامه ریزی جهت تأمین نیازمندی های فناورانه داخلی» در سرفصل اهداف برگزاری این رویداد، همراه اول بنا دارد تجارب خود را در این زمینه ها برگرفته از ظرفیت هایی که مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول ارتباطی فراهم آورده است، در اختیار حاضران و شرکت کنندگان در این رویداد قرار دهد.

همراه اول به عنوان «لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال»، به دنبال تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند با هدف توانمند سازی اکوسیستم دیجیتال است و لذا در این رویداد با تمرکز بر «سرویس های دیجیتال» در کنار «سرویس های سازمانی»، «مالی» و «امور سهام» حاضر می شود.

شرکت «حرکت اول» نیز در کنار سایر اعضای گروه همراه اول و در نقش سرمایه گذار جسورانه شرکتی با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال و با محوریت هاب های سرمایه گذاری خود حضور دارد که یکی از فعال ترین سرمایه گذاران برای استارتاپ های ایران است.

مخاطبان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه می توانند با مراجعه به غرفه همراه اول ضمن کسب آگاهی از آخرین تحولات و دستاوردهای فنی متخصصان ایرانی در حوزه تلکام و دیجیتال، از نزدیک با سرویس های دیجیتالی نظیر «اوانو»، «همات»، «VSAS» و «گردشگری دیجیتال» آشنا شوند.

در بخش سرویس های سازمانی نیز خدماتی چون «POC» و «LBS» در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده می شود و حوزه مالی نیز «کیف پول دیجیتال» و «طرح اعتباردهی» را به نمایشگاه می آورد.

شرکت ارتباطات سیار ایران از تمامی علاقه مندان و فعالان حوزه اقتصادی و ارتباطی دعوت کرده تا ضمن حضور در این نمایشگاه از ساعت 17 تا 22 واقع در مرکز همایش های بین المللی جزیر کیش، از غرفه گروه همراه اول نیز بازدید کنند.

نظرات بینندگان