arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۰۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۱

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/دوشنبه 26 تیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار دوشنبه 26 تیر:

ناو آمریکایی بر روی یک قایق موتوری کوچک در نزدیکی بندر "جبل‌علی" امارات متحده عربی آتش گشودند.این شناور آمریکایی وظیفه‌ی تأمین مایحتاج نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس را بر عهده دارد.
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۸
تشریح پرونده جواد لاریجانی توسط اژه ای
محسنی اژه ای در مورد پرونده جواد لاریجانی و پیگیری شاکی پرونده گفت: مسائل زمین شهری و منابع طبیعی از سالهای قدیم تاکنون پرونده داشته که بیشتر اختلافات اشخاص و دستگاهها با منابع طبیعی است. این اختلافات یا بر سر متراژ زمین یا بر سرواگذاری ها است.
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۳
"توجیه" آمریکا برای حفظ یک ناو اضافی در خلیج فارس؛
آمریکا در حال تصمیم گیری در مورد نگه داشتن دو ناو هواپیمابر خود در آبهای اطراف ایران تا پایان سال است.کی از نگرانی ها در پروسه تصمیم گیری فراهم کردن "توجیهی" برای حفظ یک ناو اضافی در خلیج فارس است.
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه به خشکسالی های نیمه جنوبی کشور مشکوک هستم، گفت: استعمار و استکبار جهانی با تکنولوژی در شرایط اقلیمی جنوب ایران تأثیر می گذارند.
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۲
این فیلم را گرفته و مونتاژ کرده بودند و کار کاملا سازماندهی شده‌ای بود....در یک باشگاه کاملا مجزا برگزار شده بود. گفتند که چرا سفره عقد مختلط بوده؟ در حالی که معمولا هنگام عقد محارم و بزرگان فامیل هستند. آیا من در این مراسم نباید شرکت می‌کردم؟
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۷
محمدنبی رودکی مشاور شهردار تهران درباره حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اظهار داشت: حضور قالیباف در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری قطعی خواهد بود و به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری حضور می‌یابد.
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳
نشریه آتلانتیک نوشت: به تور "لطفاً ایران را بمباران نکنید در تابستان 2012" با شرکت دولت اوباما که هم اکنون در بیت المقدس در جریان است، خوش آمدید.به نظر می رسد که دولت اوباما معتقد است، اسرائیل مجددا در حال آماده کردن خود برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران است.
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۱
صادق خرازی، سفیر دولت خاتمی در فرانسه می‌گوید روسیه نمی‌تواند برای ایران یک متحد استراتژیک باشد و سیاستگذاران باید بدانند که اگر هم آمریکا به غنی‌سازی اورانیوم راضی شود مسکو با این کار موافق نخواهد بود.
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۰۲:۰۳
مقامات امارات متحده‌ی عربی ادعا کردند که خط لوله‌ی نفتی تازه‌ی خود را که «تنگه هرمز را دور می زند» افتتاح کرده اند.
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۰۱:۵۳

نظرات بینندگان