arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۹ - ۱۰ آبان ۱۴۰۱

معاون علوم پزشکی اهواز: بیماران تنفسی در اولین باران خوزستان از خانه خارج نشوند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر خودداری از خروج از منزل در اولین بارش پاییزی برای افرادی که سابقه مشکلات تنفسی دارند، گفت: از یک ماه قبل با پیک عفونت‌های حاد تنفسی شامل بیماری کرونا و آنفلوآنزا در سطح استان خوزستان مواجه بودیم و همکاران ما در این مدت خدمات رسانی سطح بالایی به هم استانی‌ها ارائه دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آماده‌باش بیمارستان‌های خوزستان در اولین بارش پاییزی خبر داد.

دکتر حبیب حی‌بر در جمع خبرنگاران با تاکید بر خودداری از خروج از منزل در اولین بارش پاییزی برای افرادی که سابقه مشکلات تنفسی دارند، گفت: از یک ماه قبل با پیک عفونت‌های حاد تنفسی شامل بیماری کرونا و آنفلوآنزا در سطح استان خوزستان مواجه بودیم و همکاران ما در این مدت خدمات رسانی سطح بالایی به هم استانی‌ها ارائه دادند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی استان خوزستان، وضعیت آلاینده‌های محیطی به عفونت‌های تنفسی اضافه شده است؛ لذا به همه بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه اعلام آماده‌باش شده تا آمادگی مواجه با مشکلات تنفسی ناشی از اولین بارش پاییزی را داشته باشند.

حی‌بر ادامه داد: به همه بیمارستان‌ها اعلام کرده‌ایم در این شرایط خاص اکسیژن، تجهیزات مورد نیاز و دارو در دسترس داشته باشند.

معاون درمان دانشگاه در پایان با اعلام اینکه هر ساله به هنگام اولین بارش پاییزی در خوزستان شاهد موج گسترده بیماران تنفسی به مراکز درمانی هستیم، خاطر نشان کرد: توانایی بیمارستان‌ها بی نهایت نیست لذا از افرادی که سابقه مشکلات تنفسی دارند درخواست می‌شود به هنگام اولین بارش پاییزی از منزل خارج نشوند تا تعداد بیماران ورودی به بیمارستان‌ها از سطح ارائه خدمت افزایش پیدا نکند و بتوان خدمت شایسته‌ای به آن‌ها ارائه کرد.

نظرات بینندگان