arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۹ - ۰۳ آذر ۱۴۰۱

طارمی: بازی اول ما مقابل انگلیس به دلیل حواشی زیاد، اصلا فوتبال نبود / جام جهانی برای ما از الان شروع شده‌؛ باید در این ۲ بازی ۶ امتیاز بگیریم / در خصوص‌ مسایل سیاسی حرف‌ نمی‌زنم؛ اگر بخواهم می‌توانم در فضای مجازی حرف بزنم

طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار ایران و ولز گفت: بازی اول ما به دلیل حواشی زیادی که مطرح بود، اصلا فوتبال نبود. جام جهانی ما از الان شروع شده‌ و باید در این ۲ بازی ۶ امتیاز بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی ولز و آمریکا برای ما اهمیت بسزایی دارد چرا که هردو تیم برای موفقیت به زمین خواهند آمد.

مهدی طارمی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار ایران و ولز، افزود: دو بازی دیگر در پیش داریم که برای ما مهم هست. ولز سخت تلاش می‌کند تا به هدف‌ خود برسد.

وی ادامه داد: هردو تیم برای موفقیت می‌آیند و باید منتظر بمانیم ببینیم چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

طارمی در واکنش به سوالی درباره مسائل سیاسی ایران، گفت: من هر صحبتی کنم تاثیری ندارد چون بعضی دوستان هر طور دوست دارند می‌نویسند و منتشر می کنند پس من در خصوص‌ مسایل سیاسی حرف‌ نمی‌زنم و اگر بخواهم می‌توانم در فضای مجازی حرف بزنم اما بعضی دوستان صحبت‌های ما را درست منتشر نمی کنند.

طارمی گفت: بازی اول ما به دلیل حواشی زیادی که مطرح بود، اصلا فوتبال نبود. جام جهانی ما از الان شروع شده‌ و باید در این ۲ بازی ۶ امتیاز بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

طارمی در خصوص آیا تیم ایران به خاطر نخواندن سرود ایران توبیخ شده و تحت فشار است گفت: نه تحت هیچ فشاری نیستیم و ما آمدیم اینجا فوتبال بازی کنیم. خبرنگاران کارشان را انجام می‌دهند اما اینجا فضای ورزشی و فوتبالی هست و می‌توانند خبرنگاران فوتبالی حضور داشته باشند تا هواداران از حواشی فوتبالی بیشتر لذت ببرند.

دیدار تیم‌های ایران و ولز فردا جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان