arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۲ - ۰۴ آذر ۱۴۰۱

ایلان ماسک: تیک تأیید توییتر با ترکیب رنگ‌های جدید هفته آینده فعال می‌شود

ایلان ماسک اعلام کرد که برنامه دریافت تیک آبی توییتر می‌تواند از روز جمعه، دوم دسامبر (۱۱ آذر) با رویه کاملا جدیدی برای تأیید هویت افراد به منظور حل مشکلات جعل هویت دوباره در دسترس قرار گیرد. مدیر عامل توییتر در توییت جدید خود، فرایند احراز هویت جدید را «دردناک، اما ضروری» توصیف کرد. نکته قابل توجه دیگر اینکه علامت‌های تأییدیه حساب‌ها در رنگ‌های بیشتری نیز در دسترس قرار خواهند گرفت و تیک حساب شرکت‌ها به رنگ طلایی، حساب‌های دولتی به رنگ خاکستری و حساب‌های شخصی به رنگ آبی اصلی نمایش داده خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلان ماسک اعلام کرد که برنامه دریافت تیک آبی توییتر می‌تواند از روز جمعه، دوم دسامبر (11 آذر) با رویه کاملا جدیدی برای تأیید هویت افراد به منظور حل مشکلات جعل هویت دوباره در دسترس قرار گیرد.

تیک تأیید توییتر در رنگ‌های جدید

مدیر عامل توییتر در توییت جدید خود، فرایند احراز هویت جدید را «دردناک، اما ضروری» توصیف کرد. نکته قابل توجه دیگر اینکه علامت‌های تأییدیه حساب‌ها در رنگ‌های بیشتری نیز در دسترس قرار خواهند گرفت و تیک حساب شرکت‌ها به رنگ طلایی، حساب‌های دولتی به رنگ خاکستری و حساب‌های شخصی به رنگ آبی اصلی نمایش داده خواهند شد.

ماسک در ادامه توییت خود نوشت:

«تمام حساب‌های تأیید شده دارای تیک آبی مشابهی خواهند بود، زیرا مرز چیزی که «قابل توجه» به حساب می‌آید در غیر این صورت بسیار سلیقه‌ای است. افراد می‌توانند لوگو ثانویه کوچکی داشته باشند که نشان می‌دهد به یک سازمان تعلق دارند، در صورتی که توسط آن سازمان تأیید شود.»

ایلان ماسک پس از خرید این شرکت، هزینه اشتراک سرویس تو‌ییتر بلو که شامل تیک آبی می‌شود را ماهانه 8 دلار اعلام کرد که البته اصلاً ایده درخشانی نبود. زیرا پس از اینکه ماسک هشدارهای کارمندان بخش ایمنی و اعتماد توییتر را نادیده گرفت، کاربران مشترک تو‌ییتر بلو این پلتفرم افزایش پیدا کرد و این امر منجر به ایجاد برخی حساب‌های «تأیید شده» شد که نام شخصیت‌ها و برندهای برجسته را جعل می‌کردند و همچنین باعث شد تا علاقه تبلیغ‌کنندگان نسبت به این شبکه اجتماعی کاهش پیدا کند.

با وجود این مشکل‌ها، ماسک گفته است که این شرکت تا زمانی که «مطمئن نباشد که جعل هویت‌های قابل توجهی اتفاق نیفتد»، توییتر بلو را دوباره راه‌اندازی نمی‌کند.

ماسک قبلا هم گفته بود که توییتر «احتمالا از رنگ‌های متفاوتی برای سازمان‌ها نسبت به افراد استفاده خواهد کرد»، هرچند اکنون جزئیات این برنامه را برای اولین بار اعلام کرده است.

منبع: دیجیاتو

نظرات بینندگان