arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۹ - ۰۶ آذر ۱۴۰۱

آصفری، نماینده مجلس: وزیر نفت هرجا کم می‌آورد از شورای امنیت مایه می‌گذارد

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک گفت: وزیر نفت هر جا کم می‌آورد، از شورای عالی امنیت ملی مایه می‌گذارد، این در حالی است که طبق قانون وزارت نفت وظیفه تامین سوخت استاندارد را دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: نماینده مردم اراک گفت: وزیر نفت هر جا کم می‌آورد، از شورای عالی امنیت ملی مایه می‌گذارد، این در حالی است که طبق قانون وزارت نفت وظیفه تامین سوخت استاندارد را دارد.

محمدحسن آصفری در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه ۶ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری بیان کرد: قانون هوای پاک متولیان مختلفی دارد، اما وزیر نفت هر جا کم می آورد، از شورای عالی امنیت ملی مایه می گذارد، این در حالی است که طبق قانون وزارت نفت وظیفه تامین سوخت استاندارد را دارد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به اراک، ایشان دستور دادند که سوخت مازوت استاندارد ارائه شود، اما متاسفانه وزیر نفت با مایه گذاشتن از شورای عالی امنیت ملی، سلامت مردم را به خطر انداخته است.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تاکید کرد: شورای عالی امنیت ملی وظیفه دیگری ندارد که وزارت نفت برای زیر پا گذاشتن قانون، به این شورا متوسل می شود.

نظرات بینندگان