arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۰ - ۱۲ آذر ۱۴۰۱

وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۱۲ آذر ۱۴۰۱ / بارش پراکنده برف و باران در جاده چالوس و جاده های اردبیل، زنجان و مازندران / مه‌گرفتگی در برخی مسیرهای آذربایجان‌ غربی، شرقی، ایلام، زنجان، مازندران، کردستان و کرمانشاه

امیر معصومی، کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور، آخرین وضعیت محورهای شمالی را تشریح کرد و گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین_ رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امیر معصومی، کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور، آخرین وضعیت محورهای شمالی را تشریح کرد و گفت:  تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین_ رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

به گزارش «انتخاب»، وی افزود: محور چالوس دارای بارش پراکنده برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و محورهای هراز و فیروزکوه فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

معصومی با بیان آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها،ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل نسیم شهر تا عوارضی اول و ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع را گزارش‌ کرد.

وی افزود: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، زنجان، مازندران و البرز، بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان و تهران، پدیده مه‌گرفتگی در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، ایلام، زنجان، مازندران، کردستان و کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود.

به گفته معصومی، محدودیت تردد با تغییر مسیر محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

همچنین محور مسدود شریانی محور ریگان _ایرانشهر است.

نظرات بینندگان