arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۹ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۱

سخنگوی وزارت خارجه: اقدام اخیر اتحادیه اروپا و انگلیس علیه ایران نشان از ناتوانی ذهنی آن‌ها در برابر اقتدار ایران است / فهرست جدید تحریمی ایران علیه مروجان تروریسم به زودی اعلام می‌شود

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اقدام اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس نشانه ناتوانی ذهنی آنها از درک درست واقعیت‌های ایران و نیز سردرگمی آنان در قبال اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام اتحادیه اروپا و نیز رژیم انگلیس در خصوص اعمال تحریم علیه تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی را قویا محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: اقدام اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس نشانه ناتوانی ذهنی آنها از درک درست واقعیت‌های ایران و نیز سردرگمی آنان در قبال اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

کنعانی همچنین گفت: اقدامات تحریمی اخیر اروپا و انگلیس علیه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسؤلان قضایی، نظامی، انتظامی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نشان از استیصال، سرخوردگی و عصبانیت آنان از شکست فضاحت‌بار اخیر در ایجاد بی ثباتی در ایران برغم تلاش ها و هزینه های سنگین است.

وی افزود:البته آنان بخوبی می دانند که تحریم ها بر عزم و اراده ملت ایران برای مقابله با دخالت و توطئه های خارجی خللی وارد نخواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تصریح کرد:جمهوری اسلامی ایران حق خود برای عمل متقابل در خصوص این قبیل سیاست های شکست خورده را محفوظ دانسته و به زودی فهرست تحریم‌های جدید علیه ناقضان حقوق بشر و مروجان تروریسم در اتحادیه اروپا و انگلیس را اعلام خواهد کرد.

نظرات بینندگان