arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۱ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۱

سخنگوی وزارت خارجه: حادثه سفارت آذربایجان با حساسیت بالا در حال بررسی است / رسانه‌ها از گمانه زنی بپرهیزند

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پی اقدام مسلحانه انجام شده در ورودی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران که متاسفانه به کشته شدن یک نفر منجر شده است، این اقدام را شدیدا محکوم کرد. وی افزود: با دستور ویژه مقامات سیاسی و امنیتی کشور، موضوع با اولویت و حساسیت بالا در حال بررسی است تا ابعاد این اقدام و انگیزه ضارب مشخص شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پی اقدام مسلحانه انجام شده در ورودی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران که متاسفانه به کشته شدن یک نفر منجر شده است، این اقدام را شدیدا محکوم کرد.

کنعانی ضمن تسلیت و ابراز همدردی عمیق با خانواده این عضو سفارت و نیز دولت و ملت آذربایجان، اظهار داشت: نیروهای انتظامی و امنیتی بلافاصله وارد عمل شده و فرد ضارب را دستگیر کردند که هم اکنون تحت بازجویی قرار دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه افزود: با دستور ویژه مقامات سیاسی و امنیتی کشور، موضوع با اولویت و حساسیت بالا در حال بررسی است تا ابعاد این اقدام و انگیزه ضارب مشخص شود.

کنعانی افزود، نتیجه بررسی های اولیه مقامات و دستگاه‌های ذیربط، حاکی از انگیزه های شخصی در ورای این اقدام است، فلذا با توجه به‌ ورود فوری دستگاهها و نهادهای ذیربط انتظامی، امنیتی و قضائی، توصیه می گردد رسانه ها از انتشار اخبار غیرموثق و گمانه زنی ها در این رابطه اجتناب نمایند.

کنعانی تصریح کرد، اطلاعات دقیقتر در اینخصوص با تکمیل روند بررسی ها منتشر خواهد شد.

نظرات بینندگان