arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۹ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

روزنامه همشهری: فعالیت اینفلوئنسرها از سر گرفته شده‌؛ کنسرت برگزار می‌شود و کسب‌وکارهای آنلاین رونق گرفته؛ پس آرامش به کشور بازگشته

روزنامه همشهری نوشت: فعالان عرصه کسب‌وکارهای آنلاین از بازگشت آرامش به حوزه خبر می‌دهند. همچنین استقبال از کنسرت زانکو نشان داد تلاش‌ها برای تحریم حضور مردم در رویدادهای فرهنگی و هنری با شکست سنگینی مواجه شده‌است. فعالیت دوباره اینفلوئنسرها از دیگر نمودهای عادی‌شدن شرایط در کشور به‌حساب می‌آید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه همشهری نوشت: فعالان عرصه کسب‌وکارهای آنلاین از بازگشت آرامش به حوزه خبر می‌دهند؛ آرامشی که به‌نظر می‌رسد زمینه‌ساز رونق گرفتن دوباره فعالیت‌ها در این بخش شده‌است. بررسی‌ها نشان می‌دهد کسب‌وکار فروشگاه‌های اینترنتی که در مقطع ناآرامی‌ها و محدودیت‌های اینترنتی با کاهش محسوسی مواجه شده بود، به شرایط عادی بازگشته یا درحال رسیدن به وضعیت عادی پیش‌از آغاز آشوب‌هاست. همچنین استقبال گسترده طرفداران موسیقی از کنسرت زانکو، یکی از خوانندگان رپ کشور، که در روزهای اخیر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، نشان داد تلاش‌های گسترده رسانه‌ها و چهره‌های ضدانقلاب برای تحریم حضور مردم در رویدادهای فرهنگی و هنری با شکست سنگینی مواجه شده‌است.

در ادامه گزارش همشهری آمده است: فعالیت دوباره اینفلوئنسرها از دیگر نمودهای عادی‌شدن شرایط در کشور به‌حساب می‌آید. با شکست پروژه «تحریم» و «اعتصاب»، در هفته‌های اخیر فعالیت اکثریت قریب به اتفاق اینفلوئنسرها در شبکه‌های اجتماعی ازسر گرفته شده‌است و آنها با انتشار پست‌های متعدد، می‌کوشند بازدیدهای صفحات خود را به شرایط پیش‌از ناآرامی‌ها بازگردانند. شکست برخی سلبریتی‌ها در جریان‌سازی و بحران‌آفرینی ضدایرانی سبب بازگشت شرایط عادی در شبکه‌های اجتماعی و ازسرگیری فعالیت‌های صفحات و چهره‌های پرمخاطب در این بستر شده‌است.

نظرات بینندگان