arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۹ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

فرمانده کل ارتش: رهبری و شخص حضرت آقا در رأس خطوط قرمز ما هستند؛ با نثار خون مان پای این خطوط قرمز می‌ایستیم / نه مشکل ما چند تار مو است و نه مسئله دشمنان

فرمانده کل ارتش اذعان کرد:دشمنان با حمله به موضوع حجاب اهداف شیطانی خاصی را دنبال می‌کنند، نه مشکل ما چند تار مو است و نه مسئله آنها، مسئله آن‌ها حتی کل موضوع حجاب هم نیست، در گذشته گام‌هایی در این راه برداشتند مثل رسیدن به موضوع جشن هنر شیراز، اما آن هم هدف اصلی آن‌ها نیست، هدف اصلی آن‌ها این است که ناموس این کشور را به جایی برساند که در دامان او مردانی که در راه حق بایستند و در مقابل نظام سلطه قد علم کنند پرورش نیابد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در جمع مردم قم گفت: ۲۲ بهمن، یک روز بسیار مهم و تاریخی برای بشریت است، نه فقط برای ایران و مسلمانان و جبهه مقاومت، بلکه برای بشریت، زیرا مسیری را که شیطان و طاغوت در طول چند هزار سال حیات انسان از مسیر حق منحرف کرده بودند، حضرت امام دوباره به مسیر اصلی خود که راه اراده الهی برای سعادت بشر است برگرداند.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم اظهار داشت: دشمنان برای حوادث اخیر نقشه‌های دقیقی کشیده بودند و برخی از کشورها نیز با همدیگر متحد شده و در این راستا پروتکل‌های مرسوم را هم رعایت نکردند و همه افراد را پای کار آوردند تا در دی ماه به قول خودشان کار را تمام کنند.

فرمانده کل ارتش بیان داشت: ۱۲ سال قبل اعلام کرده بودند که میلیون‌ها کاربر اینترنتی سربازان ما و اپلیکیشن‌ ها و گوشی های هوشمند، تجهیزات ما هستند و با استفاده از این ابزار تلاش کردند تا با تضعیف قدرت دفاعی کشور توطئه‌های خود را دنبال کنند.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به بیعت تاریخی کارکنان نیروهای هوایی ارتش با امام راحل گفت: آنان نزدیک ترین بخش‌های کشور به طاغوت آن زمان بودند و بیشترشان در آمریکا آموزش دیده بودند، اما به دلیل ایمان و دینی که در دلشان رخنه کرده بود با امام راحل بیعت کردند و رهبر معظم انقلاب نیز اصرار دارند هر سال این دیدار برگزار شود و این نشان از نقش مهم مرجعیت و دین است‌.

وی گفت: مسجد چهارمردان یکی از پایگاه‌های مهم و شاخص انقلاب بوده و با بصیرت و مدیریت ستون های اصلی آن همچنان انقلابی و پیشرو مانده و از این نظر می تواند الگو قرار گیرد.

امیر سرلشکر موسوی اظهار داشت: ۱۲ بهمن یکی از به یاد ماندنی‌ترین جشن‌های کشور ماست، مردمی که سالها بزرگترین دعا و آرزویشان بازگشت رهبرشان به کشور بود در این روز دعای خود را مستجاب و آرزوی خود را برآورده دیدند.

فرمانده کل ارتش در ادامه اظها داشت: نوزده بهمن یک روز بسیار مهم و عبرت آموز و امید آفرین است، زیرا کسانی را که آمریکا و طاغوت به خیال خود برای اهداف خاصی تربیت کرده بودند به خاطر فطرت پاک و ریشه دینی و مذهبی و پیوند ناگسستنی با مرجع و رهبر خویش در حساس ترین زمان با بیعت تاریخی خود با حضرت امام(ره) تیر خلاص را به رژیم پهلوی شلیک و کار را تمام کردند.

وی افزود: ۲۲ بهمن، یک روز بسیار مهم و تاریخی برای بشریت است، نه فقط برای ایران و مسلمانان و جبهه مقاومت، بلکه برای بشریت، زیرا مسیری را که شیطان و طاغوت در طول چند هزار سال حیات انسان از مسیر حق منحرف کرده بودند، حضرت امام دوباره به مسیر اصلی خود که راه اراده الهی برای سعادت بشر است برگرداند.اینکه حضرت امام حفظ نظام را از اوجب واجبات می دانند به همین دلیل است، زیرا انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ریل و ادامه مسیر حرکت انبیاء و امامان معصوم (ص) است.

امیر سرلشکر موسوی ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور آقا امام زمان(عج) را دو هدف بسیار مهم و اصلی انقلاب اسلامی دانست و افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب هم به آن تأکید شده است. بدیهی است نظام سلطه که در واقع ادامه نمرودها، فرعون و طواغیت شیطانی است با تمام قدرت با زر و زور و تزویر در مقابل این حرکت ایستاده است، لکن رهبری بصورت عام و امامین انقلاب بصورت خاص، به بهترین نحو ممکن این حرکت بزرگ انقلاب را راهبری و تاکنون همه اقدامات نظام سلطه را خنثی کرده‌اند.

وی گفت: یکی از اهداف دشمنان در موج سواری اغتشاشات اخیر سرگرم سازی و تضعیف قدرت و بنای کشور بود که خیلی هم دقیق و کامل برنامه‌ریزی کرده بودند. از چند ماه پیش هم رزمایش‌هایی را برای این منظور طراحی کردند و نهایتاً در آذرماه یک رزمایش سه هفته‌ای بسیار وسیع را در نزدیکی مرزهای ایران اجرا کردند.

فرمانده کل ارتش افزود: از طرف دیگر فرماندهی معظم کل قوا ( مد ظله العالی) با اندیشه راهبردی، همه جانبه‌نگر و اصطلاحا بازخوانی دقیق خود همواره در اغتشاشات داخلی ارتش را به ماموریت اصلی خود متوجه و یادآوری می‌کنند که مسائل داخلی نباید توجه ارتش را به خود معطوف کند و ارتش هم با اطاعت محض از مقام معظم رهبری، همواره در ارتقاء آمادگی خود برای این مأموریت اصلی تلاش می کند.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: دشمنان همراه با رزمایش های متنوع که حمله به ایران را تمرین می‌کردند، لفاظی‌ها و تهدیدهای خود را آشکار کردند و در واقع شروع به آماده‌سازی افکار عمومی کردند.

وی تصریح کرد: اینجا بود که به محض پایان رزمایش دشمنان، قرارگاه مرکزی خاتم (ص) که در واقع قرارگاه فرماندهی حضرت آقاست انجام یک رزمایش معنی‌دار در مناطق تعیین شده را ابلاغ کرد، ظرف یک هفته ارتش بیش از ۱۵هزار نفر و حدود پانصد هواپیما، بالگرد، پهپاد، شناور سطحی و زیرسطحی، تانک و نفربر و سامانه موشکی و پدافند و ... را به دورترین نقطه کشور یعنی سواحل مکران منتقل و رزمایش خود را آغاز کرد.

فرمانده کل ارتش اظهار داشت: اقدامات انجام شده در این رزمایش همه علامت هایی به دشمنان بود که تصور کردند در مشغول سازی و تضعیف قدرت و بنای کشور موفق بوده‌اند، اما مثل همیشه هم در این محاسبه اشتباه کردند و هم نقش بی بدیل رهبری در کشور را درست حساب نکردند و با فرماندهی مدبرانه و دقیق حضرت آقا همه نقشه ها و اقدامات شان نقش بر آب شد و در واقع کیش و مات شدند. این رزمایش اخیر را هم که انجام داده اند برای ترمیم روحیه افرادشان که به شدت سرخورده شده اند ترتیب داده اند و البته ما نظامی ها هر حرکتی را راست تلقی می‌کنیم و جدی می‌گیریم.

وی افزود: ما برای دفاع از کشور، آرمان ها و ارزش ها هر آنچه از سلاح و تجهیزات لازم باشد تهیه کرده‌ایم و در صورت نیاز فراهم خواهیم کرد و هیچ نیاز به بیرون از مرزها نداریم اما آنچه ما را پیروز خواهد کرد سلاح و تجهیزات نیست بلکه جنگ اراده هاست و این ملت اراده کرده است نظام سلطه را از موضع تفرعن و زیاده خواهی به زیر بکشد و به حول و قوه الهی این اراده پیروز خواهد شد، آنچنان که ابراهیم بر نمرود و موسی بر فرعون به یاری خدا فائق آمدند.

امیر سرلشکر موسوی بیان داشت: مهمترین هدف دشمنان ضربه زدن به رهبری بصورت عام و شخص حضرت آقا بصورت خاص است، چرا که به اعتراف همه دشمنان این مرد بزرگ با درایت خود همه طراحی آنها را نقش بر آب کرده و همه توطئه های آنها را با هوشمندی خنثی کرده است.

وی افزود: با وجودی که ارتش به فرمان رهبری تمام حواس خود را متوجه دشمن کرده است اما خطوط قرمزی دارد که با تمام وجود با نثار خون خود به پای این خطوط قرمز خواهد ایستاد، در ‌ رأس این خطوط قرمز رهبری و شخص حضرت آقاست که روح و جان ارتش است، ارتش ما یک ارتش ولایی و مطیع اوامر ولایت است، حکم ولایت را حکم خدا و ضامن سعادت دنیا و آخرت خود می داند. مقدسات، تمامیت ارضی، استقلال و نظام جمهوری اسلامی از دیگر خطوط قرمز ارتش است که ذره ای از آن کوتاه نخواهد آمد.

فرمانده کل ارتش اذعان کرد:دشمنان با حمله به موضوع حجاب اهداف شیطانی خاصی را دنبال می کنند، نه مشکل ما چند تار مو است و نه مسئله آنها، مسئله آنها حتی کل موضوع حجاب هم نیست، در گذشته گام هایی در این راه برداشتند مثل رسیدن به موضوع جشن هنر شیراز، اما آن هم هدف اصلی آنها نیست، هدف اصلی آن ها این است که ناموس این کشور را به جایی برساند که در دامان او مردانی که در راه حق بایستند و در مقابل نظام سلطه قد علم کنند پرورش نیابد، می خواهند در این دامان، سلیمانی، صیاد شیرازی، بابایی، فراشاهی، مصطفی کلهر، زین الدین، خلبان اکبری و امثال آن پرورش نیابند. می‌خواهند یا مرد به دنیا نیاید یا اگر آمد آنی باشد که آنها می‌خواهند. همان کاری را که فرعون کرد " یُذَبِّحُونَ أَبْنَاءَکُمْ وَیَسْتَحْیُونَ نِسَاءَکُم " اما به حول و قوه الهی مسجد، حسینه، عاشورا، اعتکاف و اربعین دشمن را در این ترفند شیطانی نیز شکست خواهد داد، شیر زنان بصیر این کشور دشمن را در این هدف شیطانی ناکام خواهند کرد انشاالله.

امیر سرلشکر موسوی در پایان گفت: خداوند از ابتدای خلقت، انبیاء را برای هدایت بشر به سوی سعادت فرستاد اما شیطان و طاغوت در سوی دیگر انسان ها را به سوی باطل فرا خواندند و در مقابل راه حق ایستادند، حضرت امام در عصر حاضر، یک بار دیگر با رهبری انقلاب اسلامی، ریل و مسیر حق را بازگشایی کرد تا راه انبیاء و اولیاء به طرف تمدن نوین اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت ادامه یابد و در این راه بیش از ۲۰۰ هزار شهید خون خود را برای آبیاری انقلاب تقدیم کرده‌اند و خانواده معظم شهیدان اجازه نخواهند داد دیگر این مسیر به خواسته شیطان منحرف شود، دیگر اجازه داده نخواهد شد که غدیر به عاشورا و به غیبت برسد. راه ۲۲ بهمن به یاری خداوند بزرگ با رهبری حضرت آقا و استقامت ملت بزرگ ایران به حکومت جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی وصل خواهد شد انشاالله.

نظرات بینندگان