arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

احتمال تمدید مهلت ثبت‌نام برای خودروهای داخلی / وزارت صنعت: بار ترافیکی بالای سایت، روند ثبت‌نام را با اختلال همراه کرده

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر اینکه همچنان بار ترافیکی سامانه یکپارچه برای ثبت‌نام خودروهای داخلی بالاست، از مردم خواست نگران نباشند؛ چرا که قطعا روند ثبت‌نام ادامه داشته و حتی احتمال تمدید نیز وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر اینکه همچنان بار ترافیکی سامانه یکپارچه برای ثبت‌نام خودروهای داخلی بالاست، از مردم خواست نگران نباشند؛ چرا که قطعا روند ثبت‌نام ادامه داشته و حتی احتمال تمدید نیز وجود دارد.

مرحله دوم ثبت‌نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که برای ثبت خودروی مورد نظر است از روز گذشته، آغاز شده است و (تا فردا ٢٨ اسفند ماه) فرصت وجود دارد اما با توجه به بار ترافیکی موجود که روند ثبت‌نام را با اختلال همراه کرده و روند ثبت‌نام کند شده است، احتمال تمدید ثبت‌نام وجود دارد.

از روز گذشته و تا همین امروز (شنبه) تعداد زیادی از متقاضیان در تماس با ایسنا، اعلام کرده‌اند که با پیام‌های متعددی همچون عدم تطابق کدملی و شماره تلفن همراه متقاضی، عدم تایید حساب کاربری، عدم یافت متقاضی و... روبرو شده‌اند.

در این رابطه، امید قالیباف - سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت - اعلام کرد: از روز گذشته ثبت‌نام آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه ثبت‌نام خود را انجام دهند؛ البته بار ترافیکی سایت بالاست و نباید در این رابطه نگرانی از سوی مردم به وجود بیاید چرا که این اطمینان به متقاضیان داده می‌شود که روند ثبت‌نام ادامه داشته و حتی احتمال تمدید نیز وجود دارد.

وی افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز (شنبه) ۲۸۰ هزار نفر نسبت به خرید خودرو در این سامانه اقدام کرده‌اند البته در روند ثبت‌نام ۹۰۰ نفر نیز انصراف داده‌اند.

نظرات بینندگان