arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۶ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۲

صبحانه خبری، ۳ فروردین ۱۴۰۲؛ از جلسه‌ بین دیپلمات‌های سه کشور اروپایی و ایران تا عدم پرداخت کامل حقوق اسفند ماه فرهنگیان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

توافق مسی با الهلال بر سر قرارداد سه ساله
روزنامه المیدان عربستان از توافق سه ساله لیونل مسی با الهلال خبر داد و روزنامه الیوم هم این خبر را تایید کرد. قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن تابستان سال جاری به پایان خواهد رسید.

عدم پرداخت کامل حقوق اسفند ماه فرهنگیان
تسنیم نوشت: در حالیکه روز گذشته اول فروردین ماه اعلام شد که "باقیمانده حقوق اسفند ماه فرهنگیان پرداخت شده است"، اما بر اساس اعلام فرهنگیان هنوز بخش زیادی از معلمان در استان‌های مختلف کشورمان حقوق اسفند ماه خود را به‌صورت کامل دریافت نکرده اند.

پافشاری علی‌اف بر ساخت پاسگاه مرزی در آخرین نقطه جاده لاچین
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در گفت‌و‌گو با وزیر خارجه آمریکا با رد ادعای ارمنستان، بر ساخت پاسگاه مرزی در آخرین نقطه جاده لاچین تاکید کرد.

رئیسی ماه رمضان را به پادشاه عربستان تبریک گفت
رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای به سران کشور‌های اسلامی، از جمله عراق، ترکیه، عربستان سعودی، پاکستان، تاجیکستان، ازبکستان، سوریه، عمان، امارات متحده عربی، کویت، قطر، قزاقستان، قرقیزستان، و... فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به آنان تبریک گفت.

هواشناسی: دمای هوای تهران امروز ۸ درجه گرم‌تر می‌شود
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در حالی که بیشترین دمای هوای تهران امروز (۲ فروردین) ۸ درجه سانتیگراد بود، ۳ فروردین ماه به ۱۶ درجه سانتیگراد می‌رسد همچنین آسمان استان از فردا تا شنبه (۵ فروردین) صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی‌ می‌شود.

سید حسن نصرالله: توافق عربستان و ایران به لبنان مرتبط نیست
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آنچه در مورد ضمیمه توافق عربستان و ایران در مورد لبنان، یمن و غیره منتشر می شود صحت ندارد. حادثه‌ای که هفته گذشته در مرز با فلسطین اشغالی رخ داد، رژیم اشغالگر را سردرگم کرد؛ سکوت حزب الله در قبال این حادثه بخشی از مدیریت آن در نبرد با «اسرائیل» است. اجازه دهید اسرائیلی ها بررسی کنند که چه اتفاقی افتاده و وقتی به نتیجه رسیدند، تصمیم مورد نیاز گرفته خواهد شد. حزب الله تمایل ندارد در مورد هر چیزی اظهار نظر کند.

امروز اول ماه مبارک رمضان است
دفتر رهبر انقلاب با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فردا پنجشنبه سوم فروردین، اول ماه مبارک رمضان است.

جلسه‌ بین دیپلمات‌های سه کشور اروپایی و ایران
حساب کاربری وزارت خارجه آلمان در توییتر گفت‌وگوی دیپلمات‌های سه کشور اروپایی (آلمان، انگلیس و فرانسه) با ایران در نروژ را تأیید کرد. در این توییت نوشته شده است: «بله، جلسه‌ای بین دیپلمات‌های انگلیس، فرانسه و آلمان و طرف ایرانی برگزار شده تا موضعمان را در خصوص تنش‌آفرینی ایران در بسیاری از حوزه‌ها روشن کنیم. اما هنوز خبری از هیچ مذاکره‌ دیگر، حتی در خصوص برجام نیست.»

مرگ ۳۲۵ هموطن در تصادفات ۷ روز گذشته
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد که طی هفت روز گذشته ۳۲۵ نفر از هموطنان جان خود را در تصادفات از دست دادند.

زمین لرزه ۵.۱ ریشتری آق قلا در گلستان را لرزاند
زمین لرزه‌ای نسبتاً شدید استان گلستان را لرزاند، زلزله ۵.۱ ریشتری نزدیکی آق قلا در استان گلستان سبب شده برخی مردم خانه‌های خود را ترک کنند.

آندرانیک تیموریان دستیار قلعه‌نویی شد
با تصمیم سرمربی تیم ملی، آندرانیک تیموریان به عنوان مربی تیم ملی فوتبال انتخاب شد. تا قبل از این، رحمان رضایی به کادرفنی امیر قلعه‌نویی اضافه شده بود که در تمرینات شرکت نکرد و از کادرفنی تیم ملی ایران جدا شد. 

 

نظرات بینندگان