arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

آمریکا: درمورد حمله به کرملین، شاید هرگز به طور کامل نفهمیم که دقیقا چه اتفاقی افتاده

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات استراتژیک در شورای امنیت ملی آمریکا گفت که ایالات متحده در حال بررسی گزارش‌های حمله پهپادی به کرملین است، اما شاید هرگز نتواند همه جوانب این حمله را درک کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: هماهنگ‌کننده ارتباطات استراتژیک در شورای امنیت ملی آمریکا گفت که ایالات متحده در حال بررسی گزارش‌های حمله پهپادی به کرملین است، اما شاید هرگز نتواند همه جوانب این حمله را درک کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات استراتژیک در شورای امنیت ملی آمریکا گفت: ما هنوز سعی داریم بفهمیم که چه اتفاقی افتاده و تمام تلاش خود را می‌کنیم، اما شاید هرگز به طور کامل نفهمیم که دقیقا چه روی داده است.

او هم‌چنین تصریح کرد که آمریکا صرفاً به دنبال یافتن چه اطلاعاتی است که این حمله را شفاف‌تر کند، اما در حال بررسی رسمی آن نیست.

کربی گفت: می‌خواهم شفاف بگویم که در حال تحقیق درباره این مسئله نیستیم. من گفتم که آن را بررسی می‌کنیم، اما هنوز به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. سعی خواهیم کرد اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم، اما نباید به این بررسی‌ها برچسب گزارش یا تحقیق زده شود.

روز چهارشنبه دو پهپاد به کاخ کرملین حمله کردند. مسکو، کی‌یف را مسئول این رویداد می‌داند، اما اوکراین دست داشتن در این حمله را رد کرده است.

نظرات بینندگان