arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

آبگرفتگی منازل در کرمانشاه و گیلانغرب/ فوت یک نفر به دلیل صاعقه

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه بارش‌های شدید ۲۴ ساعت گذشته باعث آبگرفتگی منازل در گیلانغرب و کرمانشاه شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه بارش‌های شدید ۲۴ ساعت گذشته باعث آبگرفتگی منازل در گیلانغرب و کرمانشاه شد.

افشین یگانه  با اشاره به بارش‌های شدید که از روز گذشته(۳۰ اردیبهشت) در نقاط مختلف استان داشتیم، گفت: بخش عمده مشکلات ناشی از بارش‌ها در شهرستان گیلانغرب بود که در این شهرستان خساراتی از جمله آبگرفتگی منازل شهری و روستایی، خسارت به زیرساخت‌های برق و ... را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های روانسر و جوانرود نیز به دلیل شدت بارش باران و تگرگ، به باغات مردم خساراتی وارد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در شهر کرمانشاه نیز تعدادی از منازل دچار آبگرفتگی شدند که با همکاری آتش نشانی تخلیه شد.

یگانه همچنین از فوت یک نفر به دلیل برخورد صاعقه در سرپل ذهاب خبر داد که جوانی کشاورز در روستای "قراویز" بوده و یادآور شد: گزارش دیگری از فوت به دلیل صاعقه در ۴۸ ساعت گذشته نداشتیم.

وی ادامه داد: بارش‌ها خسارتی به راه‌ها و پل‌های استان نیز وارد نکرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه برآورد ریالی خسارات وارده ناشی از بارش‌ها را نیازمند کار کارشناسی دقیق دانست که به زودی انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام هواشناسی استان، طی ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین ۲۰ میلی‌متر در سطح استان کرمانشاه بارش داریم و کرمانشاه پربارش‌ترین مرکز استان در ۲۴ ساعته گذشته در کشور بوده است.

نظرات بینندگان