arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۸ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱

اطلاعات تازه از گروگان های ایرانی به روایت برادر مدیر کاروان: اتوبوس زنان جان به در برد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برادر مدیر کاروان حامل 47 گروگان ایرانی در تماس با "بازتاب"، اطلاعات تازه ای درباره گروگان های ایرانی ارائه کرد.
 
 در حالی که نبود هیچ زنی در میان این 48 نفر، پرسشهای زیادی را درباره زائر بودن این افراد برانگیخته، مجتبی بیدقی، برادر "مصطفی بیدقی" که مدیریت کاروان ایرانیان ربوده شده را برعهده داشته، اظهار داشت زنان این کاروان در اتوبوس دیگری قرار داشتند که خوشبختانه به دام نیروهای مسلح نیفتاده اند.
 
 
 وی به خبرنگار "بازتاب" گفت: برادرم مدیر هتل موسسه ثامن الائمه بود که به همراه 47 نفر دیگر ربوده شد. او بیش از ده سال است که کارمند موسسه فرهنگی خدماتی ثامن الائمه است و به خاطر تسلط به زبان عربی ماموریتهای کاری مختلفی مانند مدیریت هتل. مسئول خرید و ریاست موسسه در شهرهای زیارتی را داشته است. سال 82 مسئول خرید هتل های ایرانیان در مکه، سال 83 مسئول خرید هتل های ثامن در کربلا و نجف و یک سال هم مدیر کل هتل های ثامن در سوریه بوده است.
     
بیدقی افزود: تمامی دستگیرشدگان زائر هستند و خانواده های کم درآمدی بودند که به خاطر قسطی بودن و تخفیف ویژه در این سفر ثبت نام کرده بودند. وی درباره ادعای نظامی و امنیتی بودن کاروان گفت: اصولا اگر ایران بخواهد کاری در سوریه انجام دهد نیروهای نظامی و امنیتی آموزش دیده را انتخاب و به صورت پنهانی وارد دمشق می کند، نه اینکه کاروان خانوادگی از کارمندان بفرستد.
 
وی در پایان گفت: خانواده های زیادی آشفته و نگران جان فرزندان و اقوام خود هستند. برای همه دعا کنیم.
 
نظرات بینندگان