arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۰ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

فوت دانشجوی مهندسی دانشگاه امیرکبیر / سرپرست دادسرای امور جنایی: هیچ گونه آثار ضرب و جرح به دست نیامده / علت فوت بعد از انجام آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی اعلام می‌شود

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: جسد یوسف سویزی برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است و اظهار نظر دقیق در مورد این موضوع منوط به انجام آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

میزان: سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: جسد یوسف سویزی برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است و اظهار نظر دقیق در مورد این موضوع منوط به انجام آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی است.

 محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در رابطه با فوت یک دانشجوی دانشگاه امیرکبیر بیان کرد: حسب گزارش کلانتری مبنی بر اینکه جسد مردی با هویت یوسف سویزی در خوابگاه دانشگاه امیرکبیر واقع در خیابان وحدت اسلامی کشف و گزارش شده، بازپرس ویژه قتل به همراه پزشکی قانونی و کارشناسان تشخیص هویت در محل حاضر شدند. 

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: در بررسی ظاهری جسد در محل فوت هیچ گونه آثار ضرب و جرح و یا آثاری که نشان دهنده وقوع جنایت باشد به دست نیامده است.

قاضی شهریاری بیان کرد: جسد متوفی برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است و اظهار نظر دقیق در مورد این موضوع منوط به انجام آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی است.

وی تصریح کرد: از مرتبطین و دوستان متوفی تحقیقات به عمل آمده است.

نظرات بینندگان