arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۴ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲

معرفی ۷ مورد از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا

هتل های آنتالیا به عنوان بهترین هتل های ترکیه در ایام مختلف سال و به ویژه بهار و تابستان میزبان گردشگران فراوانی هستند. آنتالیا به خاطر قرار گرفتن در حاشیه دریای مدیترانه و داشتن جاذبه های طبیعی، تاریخی، تفریحات متنوع و دیگر جذابیت ها از مقاصد اصلی سفر در ترکیه محسوب می شود. از این رو هتل های مختلفی در این شهر زیبا وجود دارند که هرکدام از ویژگی ها و امکانات و خدمات مختص به خود برخوردار می باشند. هتل های معروف آنتالیا جزو بهترین هتل های ترکیه و حتی جهان به شمار می روند و اقامتی خاطره انگیز را برای گردشگران فراهم می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معرفی ۷ مورد از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا

آنتالیا یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در ترکیه است که با داشتن هتل‌های یوآل (Uall) که به هتل‌های maximum all inclusive نیز معروف هستند، مکانی فوق‌العاده برای سفر محسوب می‌شود. هتل‌های یوآل اقامتگاه‌هایی بی‌نظیر هستند که قبل از اقامت خود در هتل، هزینه تمام خدمات و امکانات هتل را به‌صورت یکجا پرداخت می‌کنید. از جمله خدمات هتل‌های یوآل می‌توان به وعده‌های غذایی متنوع صبحانه، ناهار و شام، نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌ها اشاره کرد. در نظر داشته باشید که رزرو هتل‌های یوآل در سفر با تور معمولا ارزان‌تر از رزرو به‌صورت فردی است. در ادامه با ما همراه باشید.

هتل‌های یوآل آنتالیا

هتل های آنتالیا به عنوان بهترین هتل های ترکیه در ایام مختلف سال و به ویژه بهار و تابستان میزبان گردشگران فراوانی هستند. آنتالیا به خاطر قرار گرفتن در حاشیه دریای مدیترانه و داشتن جاذبه های طبیعی، تاریخی، تفریحات متنوع و دیگر جذابیت ها از مقاصد اصلی سفر در ترکیه محسوب می شود. از این رو هتل های مختلفی در این شهر زیبا وجود دارند که هرکدام از ویژگی ها و امکانات و خدمات مختص به خود برخوردار می باشند. هتل های معروف آنتالیا جزو بهترین هتل های ترکیه و حتی جهان به شمار می روند و اقامتی خاطره انگیز را برای گردشگران فراهم می کنند. در ادامه به معرفی ۷ مورد از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا می‌پردازیم که شما را در رزرو هتل های آنتالیا اقامت ۲۴ کمک خواهد کرد.

هتل ریکسوس پریمیوم ۵ ستاره

هتل ریکسوس پریمیوم یک هتل لوکس، ۵ ستاره و بزرگ‌ترین هتل یوآل آنتالیا است که در منطقه بلک قرار دارد. این هتل در فاصله ۳۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا است و امکانات ترانسفر برای بازدید از نقاط مختلف آنتالیا را در اختیار مسافران می‌گذارد. در کنار امکانات عمومی هتل مانند اتاق‌های مدرن، سوئیت‌های زیبا، اینترنت وای‌فای، وعده‌های غذایی متنوع، حمام سنتی ترکی و … می‌توان به ساحل اختصاصی ۷۰۰ متری هتل ریکسوس پریمیوم و استخرهای زیبا و بزرگ آن نیز اشاره کرد که قطعا نظر شما را جلب می‌کند. این هتل یوآل آنتالیا دارای ۷ رستوران و ۸ بار نوشیدنی است و همچنین یک کلوپ شبانه با موسیقی زنده دارد.

شماره تلفن: ۲۴۲ ۷۱۰ ۲۰ ۰۰ ۹۰ +

آدرس : Ileribasi Mevkii, Belek 07500, Turkey

هتل رامادا ریزورت ۵ ستاره

معرفی ۷ مورد از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا

هتل رامادا ریزورت یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره و یوآل آنتالیا است که در نزدیکی پارک آکوا قرار دارد. این هتل زیبا با استخر روباز فصلی و مدرسه غواصی گزینه‌ای ایده‌آل برای عاشقان شن کردن است. از مزایای ویژه این هتل فاصله نزدیک آن با مرکز خرید Kundu Karnas و و فروشگاه لباس Grand Bazaar Avm Euro Fashion Collection است. ویژگی‌های این هتل نیز شامل اینترنت وای‌فای، اتاق‌های دارای تلویزیون، حمام سنتی ترکی، وعده‌های غذایی، اتاق‌های لوکس با امکانات کامل و تفریحاتی همچون دارت و میز پینگ‌پنگ است.

آدرس: Kemeragzi Mevkii, Tesisler Cad, Oteller Bolgesi, Lara | Lara, Antalya 07160, Turkey

هتل تایتانیک بیچ لارا ۵ ستاره

هتل تایتانیک بیچ لارا با معماری مدرن خود که شبیه کشتی تایتانیک است، یکی از تماشایی‌ترین هتل‌های یوآل آنتالیا است. این هتل دیدنی در کنار ساحل قرار دارد و دارای ۴ رستوران با غذاهای متنوع و با کیفیت است. هتل تایتانیک بیچ لارا علاوه بر استخرهای روباز و سرپوشیده، سرسره‌های آبی نیز دارد که لذتی مضاعف را با آن تجربه می‌کنید. فاصله‌ی این هتل تا آبشار دودن از دیدنی‌ترین جاهای آنتالیا حدود ۹ کیلومتر است. با اقامت در این هتل می‌توانید از اتاقی شیک با مبلمان و حمام، بار نوشیدنی، زمین تنیس، اینترنت وای‌فای و … بهره ببرید.

اطلاعات تماس : ۲۴۲ ۳۵۲ ۰۲ ۰۲ ۹۰+

آدرس: Lara Turizm Merkezi Kundu Antalya, 07100 Lara, Turkey

هتـل آستریا کرملین پالاس ۵ ستاره

هتل لوکس آستریا کرملین پالاس یکی از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا است که ساحل خصوصی نیز دارد. این هتل مجلل که در فاصله ۳۵ دقیقه‌ای از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا قرار گرفته، فضاهای تفریحی جذابی همچون زمین تنیس و سالن بولینگ نیز دارد. هتل آستریا کرملین پالاس دارای ۸۷۴ اتاق فوق‌العاده است که هرکدام از این اتاق‌ها یک مینی بار نیز دارد. از امکانات به این هتل ۵ ستاره یوآل می‌توان به مرکز آبگرم و سلامتی، مرکز زیبایی، حمام بخار ترکی، تراس رو به ساحل و امکان قایق‌سواری و غواصی در نزدیکی هتل اشاره کرد.

آدرس: Kundu Mah. Tesisler Cad. No: 440/1, Antalya 07110, Turkey

هتل لیبرتی لارا ۵ ستاره

هتل لیبرتی لارا آنتالیا با داشتن ۶ رستوران بین‌المللی و ۵ بار نوشیدنی یکی از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا است. این هتل شیک که در نزدیکی سواحل دریای مدیترانه قرار دارد، سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این هتل هشت طبقه دارای ۳۱۱ اتاق مجهز است. برخی از اتاق‌های این هتل یوآل منظره‌ای رو به دریا دارند که بی‌نظیر است. از نکات جالب هتل لیبرتی لارا این است که خدمه هتل علاوه‌بر زبان ترکی، می‌توانند به زبان‌های فارسی، آلمانی و روسی نیز صحبت کنند که امتیاز قابل‌توجهی برای گردشگران ایرانی محسوب می‌شود. از خدمات رفاهی پرشمار هتل لیبرتی لارا آنتالیا می‌توان به تعداد بالای سوپرمارکت، اینترنت وای‌فای، صرافی، صندوق امانات  … اشاره کرد.

شماره تلفن: ۲۴۲ ۳۵۲ ۳۱ ۳۲ ۹۰+

آدرس: Kemeragzi Mevkii, Antalya 07235 Turkey

هتل کنکورد دلوکس ۵ ستاره

هتل ۵ ستاره و یوآل کنکورد دلوکس آنتالیا یک مجموعه تفریحی لوکس و مدرن در امتداد ساحل دریای مدیترانه است. از مزایای هم این هتل موقعیت جغرافیایی عالی آب با فاصله بسیار کم تا مرکز نمایشگاه آنتالیا و آبشار دودن شلاله است. از ویژگی‌های این هتل می‌توان به اتاق‌هایی با امکاناتی نظیر تلویزیون، اینترنت وای‌فای، آشپزخانه و وان اشاره کرد. برخی از اتاق‌های هتل یک تراس فوق‌العاده با نمایی خیره‌کننده رو به دریا دارند. امکانات خاص هتل کنکورد دلوکس شامل سالن بولینگ، استخرهای روباز، زمین تنیس، جت اسکی و غواصی است که اقامت در این هتل را تبدیل به تجربه‌ای فراموس‌نشدنی می‌کند.

شماره تلفن: ۲۴۲ ۷۸۲ ۴۰ ۵۰ ۹۰+

آدرس: Kemeragzi Site Mh, Tesisler Cad, No:358/1 | Aksu, Antalya 07980, Turkey

هتـل گرانادا لاکچری بلک ۵ ستاره

معرفی ۷ مورد از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا

هتل گرانادا لاکچری با امکاناتی هیجان‌انگیز، یکی از مجلل‌ترین هتل‌های یوآل آنتالیا است. این هتل حیرت‌انگیز در فاصله ۳۰ دقیقه‌ای از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا قرار دارد. از بین بخش‌های جذاب هتل گرانادا لاکچری می‌توان از خانه شکلاتی، رستوران‌های آلاکارته و پارک موضوعی سرزمین عجایب نام برد. علاوه‌بر این هتل گرانادا لاکچری امکانات خاصی نیز دارد که می‌تون به زمین‌های گلف، سواحل شنی و موزه فضای باز Sandland اشاره کرد. این هتل همچنین فاصله کمی تا برج ساعت آنتالیا دارد و در زمان اقامت در آن، به سادگی می‌توانید از این برج دیدن کنید. ۲ استخر سرپوشیده و چند بار به همراه دیسکو نیز از ویژگی‌های پرطرفدار هتل یوآل گرانادا لاکچری هستند.

آدرس: Belek Mh. Cumhuriyet Cd. No: 7/102, Belek 07506, Turkey

رزرو تور هتل های یوآل آنتالیا

رزرو تور یک فرآیند مهم در برنامه‌ریزی سفر به شهر زیبای آنتالیا در کشور ترکیه است. در واقع با رزرو تور ترکیه آنتالیا شما می‌توانید به‌طور مستقیم و بدون دردسر اقامتی را در هتل‌های یوآل آنتالیا تجربه کنید و از قبل در مورد هزینه‌ها و قیمت هتل و پرواز به جمع‌بندی رسیده باشید. این کار به شما اجازه می‌دهد تمرکز خود را روی برنامه‌های تفریحاتی خود بگذارید و سفری راحت و بی‌دغدغه به آنتالیا را تجربه کنید.

کلام پایانی

آنتالیا شهری در غرب ترکیه با آب‌وهوای معتدل و جاذبه‌های دیدنی بسیار، سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. در سفر به این شهر زیبا می‌توانید از ساحل، برج ساعت، مراکز خرید، آکواریوم آنتالیا و … دیدن کنید. یکی از مهم‌ترین نکات در سفر به آنتالیا بحث رزرو هتل است و با رزرو هتل‌های یوآل تمام هزینه‌های اقامت و خوردوخوراک در هتل را پیشاپیش پرداخت می‌کنید. انتخاب هتل‌های یوآل گزینه‌ی اقامتی جذابی است و در این مقاله ۷ مورد از بهترین هتل‌های ۵ ستاره یوآل آنتالیا را به شما معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله به شما در سفر به آنتالیا کمک کند.

 

نظرات بینندگان