arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۳۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱

نصب سازه‌هاي حجمي با موضوع "خليج فارس" و "انرژي هسته‌اي" در مسير تردد سران اجلاس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون خدمات شهري شهرداري تهران با اشاره به آمادگي شهر تهران براي برگزاري شانزدهمين اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها به تشريح تمهيدات و تدابير شهرداري تهران براي برگزاري باشكوه اين اجلاس پرداخت.

مجتبي عبداللهي در اين باره گفت: ما از مسير فرودگاه‌هاي امام خميني(ره) و مهرآباد به سمت سالن اجلاس و محل اسكان مهمانان يك فيلمبرداري تخصصي 360 درجه كرديم مشكلات را احصاء و تلاش كرديم كه مشكلات اين منطقه را حل كنيم و خوشبختانه اقدامات خوبي در اين زمينه انجام شد.

وي همچنين به نصب سازه‌هاي حجمي در ارتباط با اجلاس، خليج فارس و همچنين بحث انرژي هسته‌اي در مسير تردد‌ها اشاره كرد و گفت: پرچم كشورهاي شركت كننده در اجلاس نيز در ميدان آزادي و مسير تردد نصب مي‌شود. همچنين تبليغات محيطي در شهر تهران به سه زبان انگليسي، عربي و فارسي انجام شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
1
با سلام به برگزارکنندگان اجلاس ، لطفا به این سئوال من جواب دهید.چرا در هیچ جای شهر پرچم کشورهای شرکت کننده را نصب نکردید.آیا فراموش شده یا سیاستی در کار است.وجود پرچم های 120کشور هم حاکی از این است که ما در انزوای تبلیغ شده توسط صهیونیستها نیستیم هم حال و هوای برگزاری چنین اجلاس بزرگی را همه در شهر حس میکردیم و تعادلی را از بابت ضرورت حضور نیروهای نطامی و زیبائی رنگهای پرچم های کشورهای عدم تعهد درمیافتیم
نظرات بینندگان