arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۲ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

نامزد انتخابات مجلس خبرگان: "من رای نمی‌دهم" فتنه دشمن است / اگر کسی عشق به نظام داشته باشد قطعا پای صندوق‌های رای حاضر می‌شود / روند پیشرفت کشور نشان می‌دهد، چه تلاش‌های سودمندی در این سال‌ها صورت گرفته و به همین دلیل دشمن به دنبال ایجاد ابر تورم است

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان مرکزی گفت: "من رای نمی‌دهم" فتنه دشمن است و دشمن می‌داند اقتدار نظام جمهوری اسلامی این کشور را قدرتمند می‌سازد به همین دلیل از هر وسیله‌ای برای جلوگیری از نمایان شدن این اقتدار استفاده می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان مرکزی گفت: "من رای نمی‌دهم" فتنه دشمن است و دشمن می‌داند اقتدار نظام جمهوری اسلامی این کشور را قدرتمند می‌سازد به همین دلیل از هر وسیله‌ای برای جلوگیری از نمایان شدن این اقتدار استفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام «کاظم سپاسی» شامگاه پنجشنبه در جمع نمازگزاران مسجد امام جواد (ع) اراک، افزود: دشمن در دوره‌های مختلف با فتنه‌های مختلف از جمله سال ۱۳۸۸، فتنه به بهانه گرانی بنزین و سال گذشته با القای شعار زن، زندگی، آزادی سعی در تضعیف کشور و ضربه زدن به اقتدار نظام داشت.

وی با تاکید بر این نکته که در هر فتنه‌ای بصیرت مردم مقابل دشمن ایستاد، عنوان کرد: دشمن از تحریم‌های خورد کننده، جنگ اقتصادی، فتنه‌ها، جنگ تحمیلی و جنگ نرم نتیجه نگرفته است و به دنبال فتنه جدیدی است که مردم را از نظام دور کند و در واقع اقتدار نظام را تضعیف کند.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان مرکزی اظهار کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما باید آگاه باشیم که فتنه‌های دشمن در هر مرحله بر مشکلات افزوده است و تنها راه خنثی سازی نیرنگ دشمن مقابله بهنگام و هوشمندانه است.

حجت‌الاسلام سپاسی با اشاره به این نکته که دشمن هر زمان پشتیبانی مردم از نظام را مشاهده کند توطئه خود را بیشتر می‌کند، گفت: دشمن به دنبال ارزیابی ایران اسلامی است و اینکه مردم تا چه حد کنار نامشان ایستاده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر کسی عشق به نظام، امنیت و پیشرفت این کشور داشته باشد قطعا پای صندوق‌های رای حاضر می‌شود.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان مرکزی عنوان کرد: اصل انتخابات و شرکت در آن و میزان رای بالا اهمیت دارد و اینکه چه فردی منتخب مردم می‌شود در درجه اهمیت پایین‌تری قرار دارد و مهم همبستگی مردم در این مقوله است.

حجت‌الاسلام سپاسی ادامه داد: برای شخص خود من تفاوتی ندارد چه کسی به مجلس خبرگان راه می‌یابد و تنها حضور مردم است که اهمیت دارد.

وی افزود: وظیفه همه آحاد جامعه است که یکدیگر را به شرکت در انتخابات دعوت کنند و باید دقت شود که نرفتن در پای صندوق‌های رای مشکل گرانی را حل نمی‌کد و این اقتدار نظام است که مشکل گرانی را حل خواهد کرد.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان مرکزی گفت: روند پیشرفت و حرکت کشور نشان می‌دهد که چه تلاش‌های سودمندی در این سال‌ها صورت گرفته است و به همین دلیل دشمن به دنبال ایجاد ابر تورم در کشور است.

حجت‌الاسلام سپاسی اظهار کرد: قسمتی از تورم مربوط به عوامل جهانی است و قسمتی داخلی که قطعا باید حل شود و با اقتدار نظام و همراهی مردم است که این مشکل حل می‌شود.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته به دلیل اقدامات نامناسب، ارتباط کشور با همسایگان قطع شد و به آمریکا امید بسته شد در صورتی که آمریکا برای هیچ کشوری رفاه و آسایش خلق نکرده است.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان مرکزی با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص انسان‌هایی که در بیراهه حرکت می‌کنند، تاکید کرد: این انسان‌ها این چنین می‌اندیشند که راه را به درستی انتخاب و حرکت می‌کنند که این همان گمراهی شیطان است.

نظرات بینندگان