arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۵ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۳

علی مطهری: همه‌مان درگیر نوروز هستیم و موضوع غزه را فراموش کردیم / جنایت اخیر در بیمارستان شفا باید دنیای اسلام را تکان می‌داد اما فقط کشور یمن است که تحرکاتی انجام می‌دهد / تنها راه جبران این جنایت‌ها، نابودی اسرائیل است

مطهری تصریح کرد: متأسفانه اکثر کشورهای اسلامی این موضوع غزه را فراموش کردند و در ایران هم که همه‌مان در این ایام درگیر نوروز هستیم و به‌طور کلی همه موضوع غزه را فراموش کردند و به نظرم به خاطر ظلمی که به مردم غزه شده ما اصلا نباید عید می‌داشتیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: جبران جنایت‌های غیرانسانی رژیم صهونیستی و جبران خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید، مجروح، مفقودالاثر و افراد زیر آوار مانده، نابودی این رژیم است.

علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایت‌های ادامه رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین و غزه، خاطرنشان کرد: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا جنایت خیلی بزرگی بوده و باید دنیای اسلام و مجمامع بین‌المللی را تکان دهد.

وی در ادامه، گفت: اما متأسفانه می‌بینیم هیچ حرکتی صورت نمی‌گیرد و فقط در این بین، کشور یمن تحرکاتی انجام می‌دهد؛ کشورهای جهان و مجامع حقوق بشری سکوت کرده‌اند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، افزود: مصر و اردن که هم‌مرز با فلسطین هستند نیز فقط نظاره‌گر هستند، البته که از مجامع بین‌المللی انتظاری نیست، چراکه دست‌نشانده آمریکا و صهیونیست‌ها هستند، اما کشورهای اسلامی باید اقدامی انجام دهند.

مطهری تصریح کرد: متأسفانه اکثر کشورهای اسلامی این موضوع غزه را فراموش کردند و در ایران هم که همه‌مان در این ایام درگیر نوروز هستیم و به‌طور کلی همه موضوع غزه را فراموش کردند و به نظرم به خاطر ظلمی که به مردم غزه شده ما اصلا نباید عید می‌داشتیم.

وی ادامه داد: جبران این جنایت‌های غیر انسانی جبران خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید و مجروح و مفقود و افراد زیر آوار امکان‌پذیر نیست و تنها راه جبران آن نابودی رژیم صهیونیستی است.

مطهری تأکید کرد: این جنایتی که اخیرا در بیمارستان شفا انجام شده، واقعا بی‌شرمانه و غیرانسانی است و واقعا تنها جبران آن نابودی اسرائیل است.

نایب رئیس سابق مجلس، گفت: صهیونیست‌ها باید کامل فلسطین را تخلیه کنند و فلسطین به دست مردم فلسطین بیفتد.

وی افزود: انشاءالله فلسطینی‌ها بعد از این همه شهید راه هم وطنان شهید خود را را ادامه خواهند داد و بقیه مسلمانان هم همراهی خواهند تا شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

مطهری در ادامه تصریح کرد: این جنایت بیمارستان شفا و تجاوز به زنان، مقاومت اسلامی را در منطقه مصمم‌تر و جدی‌تر می‌کند و شاید طوری بشود که کم‌کم توده‌های مسلمان برخیزند چرا که هنوز مردم مسلمان برخی از کشورهای اسلامی عمق فاجعه و اهمیت این موضوع را درک نکرده‌اند.

وی افزود: یک دلیل اینکه برخی عمق فاجعه را درک نکرده‌اند این است که حاکمان این کشورهای اسلامی تحت سلطه غرب هستند و اجازه قیام مردم مسلمان را نمی‌دهند و اگر راه را باز بگذارند مردم مسلمانان قیام خواهد کرد.

مطهری در پایان خاطرنشان کرد: بالاخره این جنایت اثر خودش را در یمن و ایران جبهه مقاومت خواهد داشت و انشاءالله که ببینیم که انتقام مردم فلسطین گرفته شود.

نظرات بینندگان