arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۰ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۳

خسروپناه: مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌درستی اجرا نمی‌شود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مشکل جدی ما در اجرا کردن مصوبات است، زیرا برخی از آنها یا اجرا نمی‌شود و یا به درستی به مرحله عمل نمی‌رسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مشکل جدی ما در اجرا کردن مصوبات است، زیرا برخی از آن‌ها یا اجرا نمی‌شود و یا به درستی به مرحله عمل نمی‌رسد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی خوزستان مهمترین برنامه این شورا را آموزش و پرورش و رسیدگی به مشکلات تعلیم و تربیت عنوان کرد.

وی در همین ارتباط توضیح داد: بخش قابل توجهی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مربوط به این حوزه است و توجه ویژه‌ای به دانشگاه فرهنگیان و جذب هیات علمی این دانشگاه شده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: هیئت اجرایی جذب مستقلی برای دانشگاه فرهنگیان تعریف کرده و مصوبات مهمی در حوزه‌های کنکور توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ارایه شده که امسال اجرا می‌شوند.

وی با اشاره به مشکلات فرهنگی کشور عنوان کرد: مشکل جدی ما در اجرا کردن مصوبات است، زیرا برخی از آن‌ها یا اجرا نمی‌شود و یا به درستی به مرحله عمل نمی‌رسد.

خسروپناه بیان کرد: در واقع حلقه‌های میانی بین سیاست، قانون و مرحله اجرا به خوبی انجام نمی‌شود و این حلقه‌ها باید قوانین را به درستی تنظیم و مشارکت حداکثری مردمی را تضمین کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: هر دستگاه حاکمیتی به نیرو‌ها دستوراتی می‌دهد، ولی به تنهایی جوابگو نیست، باید این مدل حکمرانی سلسه مراتب هرمی را به مردمی با مشارکت حداکثری از سیاست‌گذاری تا تصدی‌گری تبدیل کرد که

نظرات بینندگان