arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۸ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۳

رئیس جامعه مدرسین: ناهنجاری فرهنگی افراد متدین را خون به دل می‌کند / کسانی‌که از بیرون به کشور ما سفر می‌کنند انتظار دارند جامعه ما را به عنوان یک الگو ببینند

حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: گاهی اوقات ناهنجاری فرهنگی در جامعه مشاهده می‌شود که این صحنه‌ها افراد متدین را خون به دل می‌کند، کسانی‌که از بیرون به کشور ما سفر می‌کنند انتظار دارند جامعه ما را به عنوان یک الگو ببینند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا: قائم مقام مجلس سخبرگان رهبری گفت: صیانت از انقلاب نیازمند چشمان بیدار، هوشیاری و بصیرت کامل است و برنامه‌ریزی جامع در این حوزه توطئه‌های دشمنان را شناسایی و خنثی می‌کند.
 
 آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: گاهی اوقات ناهنجاری فرهنگی در جامعه مشاهده می‌شود که این صحنه‌ها افراد متدین را خون به دل می‌کند، کسانی‌که از بیرون به کشور ما سفر می‌کنند انتظار دارند جامعه ما را به عنوان یک الگو ببینند.
 
وی بیان کرد: نه تنها مدیران بلکه همگان نسبت به مسائل فرهنگی وظیفه دارند که در این زمینه باید بخوبی سهم خود را ایفا کنند.
 
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید برای بقا و حفظ انقلاب اسلامی در صحنه باشیم و همین حضور همیشگی مردم در صحنه باعث ناامیدی دشمنان شده است.
 
قائم مقام مجلس سخبرگان رهبری با تأکید بر اینکه همه آحاد ملت باید پشتیبان رهبر و ولی فقیه باشند، عنوان کرد: دشمنان در این چندین دهه هر چه تلاش کردند تا این انقلاب متوقف شود ناکام ماندند.
 
حسینی بوشهری در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: جمهوری اسلامی همواره در کنار و پشتیبان ملت مظلوم فلسطین بوده و لحظه‌ای از آرمان‌های مردمان مظلوم این کشور عقب نمی‌نشیند.
 
وی افزود: کودکان و مادران غزه همچنان توسط رژیم اشغالگر قدس پر پر می‌شوند و کشورهای اسلامی باید در برابر جنایات رژیم غاصب بایستند.
 
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تمام تلاش رژیم اشغالگر قدس در ویرانی‌های غزه این بود که میان مردم و رهبران حماس جدایی ایجاد کنند که به فضل پروردگار عالم موفق نشدند و امروز افکار عمومی دنیا علیه رژیم صهیونیستی است.
نظرات بینندگان