arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۳ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

فرمانده نیروی زمینی ارتش: نیرو‌های مسلح پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم صهیونیستی دادند / ثابت کردند این رژیم خانه‌ای سست‌تر از لانه عنکبوت دارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح ما به‌حق پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم صهیونیستی دادند و ثابت کردند این رژیم با وجود ادعاهای بسیار خانه‌ای سست‌تر از لانه عنکبوت دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیرو‌های مسلح ما به‌حق پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم صهیونیستی دادند و ثابت کردند این رژیم با وجود ادعا‌های بسیار خانه‌ای سست‌تر از لانه عنکبوت دارد. 

امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت ۲۹ فروردین روز نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با تبریک موفقیت عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی گفت: نیرو‌های مسلح ما به‌حق پاسخ قاطعی به تجاوزگری این رژیم دادند و ثابت کردند این رژیم جعلی با وجود ادعا‌های بسیار خانه‌ای سست‌تر از لانه عنکبوت دارد.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ما مکمل هم بوده و هم افزا هستند، افزود: عملیاتی که صورت گرفت عملیات بسیار به موقع و پاسخ دندان‌شکن به شعار‌ها و رجزخوانی‌های استکبار جهانی بود و نیرو‌های مسلح ما همیشه آماده هستند که به هر تهدیدی در هر نقطه پاسخ دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تبریک فرارسیدن روز ۲۹ فروردین بیان کرد: این روز به عنوان تولد ارتش اسلامی و انقلابی است و ما باید توجه داشته باشیم که این ارتش قابل قیاس با پیش از انقلاب اسلامی نیست و با انقراض رژیم پهلوی از بین رفت و ارتش انقلابی متولد شد.

سرتیپ حیدری ارتش را ارتشی ولایی و انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در سال ۵۸ که نهضت هیچ نیروی دفاعی جز ارتش نداشت و گروهک‌های مختلف در نقاط مختلف کشور به توطئه می‌پرداختند، ارتش انقلابی را تأسیس و تأیید کرد و از ارتش خواست که به توطئه‌های دشمنان پاسخ قاطع دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ۲۹ فروردین و رژه در محضر امام خمینی (ره) لبیک به ارتش بود که بعد از آن به مناطق مختلف کشور که درگیر توطئه گروهک‌ها شده بود، رفتند و شهدای ارتش تأییدی بر لبیک به فرمان امام راحل بود. بعد از آن جنگ بر ما تحمیل شد و هشت سال ارتش و ملت ایران درگیر جنگ شدند.

نظرات بینندگان